Poging 2: Officiele waarschuwingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:39

promptertje schreef:
Uiteraard kom jij altijd voor Sarabande "op", zou ik ook doen als ik zo'n fantastisch paard te rijden had gekregen (en dat méén ik Lachen ), maar op zo'n manier is niet erg netjes


Ik zal mij even in het gekrakeel mengen en wel ivm bovenstaande opmerking.
Ik vind het lief dat je zo lovend over het paard Sarabande bent, maar zoals in het verleden iedere opmerking van Gribaldifan op mijn conto geschreven werd en nu die van Anoukie moet ik even kwijt dat het enige waar ik mij mee bemoei, als iemand na goed overleg een paard van mij rijdt, het welzijn van dat paard is.
De manier van rijden, de tijd die men daarvoor nodig heeft etc. laat ik volledig aan de amazone over.
Dus de meningsuitingen van die amazones zijn al helemaal mijn zaak niet.

Op dit topic waren twee paarden van mij het onderwerp. Zoals vaker was ik verbijsterd over de jalourzie en afgunst die sommige posters beweegt om dingen te zeggen die absoluut nergens op slaan. Door ex eigenaren van de ruinen (ivm Ebony voor mij ook een verrassing en ook bij Jeanne niet door mij gestuurd) bleek dat de paarden zelf geen hinder ondervonden van de optoming, toch bleef men daar negatief over doorgezeuren.

Dit is, of heet zo, een paardenforum.
De een heeft een verzorgshet de ander een Grand Prix paard. Niemand dwingt de een met de ander te communiceren, maar als je daar voor kiest ga dan niet vergelijken, daar komt alleen maar onvrede uit voort.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:40

irene schreef:
Ik verbaas me werkelijk over de manier waarop sommige mensen denken dat ze invloed kunnen hebben op de regels op bokt. Je bent hier te gast.


Net zo als jou supermarkt is het bestaansrecht van Bokt de hoeveelheid klanten/users.

Waarom is Bokt groter dan andere vergelijkbare fora? Omdat Bokt veel meer betrokken users heeft die het product Bokt verkiezen boven andere vergelijkbare winkels/fora.
Ook omdat Bokt een vorm van democratie toelaat (deze discussies b.v.) en inzicht geeft over het users gedrag (statjes, peilingen etc.)
En omdat Bokt niet toestaat dat 1 user een heel forum beheerst, dat doet hier het boktteam en niet een user.

Gelijke post met Greetje, ik denk ook dat de regels bijgesteld zouden kunnen worden, maar ik zie dat b.v. op F&A al gebeuren.
Laatst bijgewerkt door sarabande op 10-10-03 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:52

joshua schreef:
Heeft heel groot op bokt gestaan hoor van Ingrid en dan heb jij het erover dat er selectief gelezen word? Een grote banner boven in beeld ook niet gezien zeker toendertijd. Tong uitsteken


Kijk eens naar Anoukie's gebruikerslijst. Ze komt nooit op Fora waar dit besproken wordt en banners? Welke Banners???

Vind dit weer erg suggestief en zomaar twijfelen aan iemands oprechtheid die, dat kan ik je verzekeren, totaal niet op Anouk slaat.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:07

Romkabouter schreef:
Wat hou je dan over? Een klein (relatief gezien dan) bokt met users die hier plezier hebben, tips uitwisselen en hun (levens)verhalen kwijt kunnen. Dat is wat bokt zou moeten zijn.


Mis je een huiskamer in je paddestoel?

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:15

Mickey schreef:
Inmiddels is er een tweede OW uitgedeeld.

Het is absoluut niet toelaatbaar dat er iemand beschuldigt wordt van dit soort praktijken.
In WOII zijn een hoop dingen gebeurd die erger zijn dan een UN of OW.
Je hebt een OW gekregen, geen levenslang en geen doodstraf.

Het is wellicht beter om te kijken naar je eigen opmerkingen ipv naar het in jouw ogen falende boktbeleid omdat er genoeg users zijn die geen waarschuwingen krijgen

Het heeft niks te maken met persoonlijke voorkeur maar puur met de opmerkingen die geplaatst worden. De eerste was vanwege de opmerking die tegen een andere bokker was gericht. Die was offtopic en persoonlijke vete, in de boktregels staat dat dat niet mag.
De tweede is gewoon omdat het not done is en de vergelijking kant noch wal raakt.
Bovendien is het nog zeer pijnlijk en beledigend ook voor een heleboel mensen.


Als ik het goed begrijp krijgt Anouk nu twee OW's, terwijl ze in eerste instantie alleen maar duidelijkheid vroeg over waarom zij de eerste kreeg en andere gelijksoortig reagerende mensen in dat topic niet.
Waarom roepen jullie dat het persoonlijk is, Nouk ken Pia niet eens.
De 2e komt omdat een aantal mensen een uitspraak van haar tot buiten de proporties opkloppen.
Terwijl zij dus met Bart in discussie is voelen andere moddy,s zich geroepen om ook te reageren.
Het is dus tijd voor duidelijkheid.
Dit ziet er helemaal niet neutraal uit

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:30

Nouk reageerde niet op Pia maar op het feit dat Pia onzin schreef die nergens over ging alleen omdat het over Sjuim ging. Dat vond Anouk onterecht, trouwens daarin stond ze niet alleen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:58

Ach ja wat je raakt is heel erg afhankelijk van in welke toestand je zit.
Als je gezondheid heel slecht is of je psyche zit in de knoei dan staat je hoofd naar andere dingen.
De uit zijn krachten gegroeide klacht van Anouk op haar eerste wo was een aanklacht tegen willekeur waar zij duidelijkheid over wilde hebben.
Dat daar al 2 topics lang zo heftig op gereageerd wordt betekent dat het een punt is dat leeft onder veel users.
Als je dat niet aanspreek verplicht niemand je om daarop te reageren.

Ingrid heel veel sterkte met gezond worden, ook ik heb dat niet meegekregen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:08

Cody"]
[quote="greetje schreef:
Hoeveel tijd denk je hiervoor nodig te hebben Bart? Denk dat het heel belangrijk is dat we daar afspraken over maken.

Greetje, met alle respect , ik denk niet dat we kunnen verlangen dat Bart zich vastlegt aan zulke dingen, en dat hij een deadline te halen heeft wat betreft bokt. Het moet nog steeds allemaal in de vrije tijd, en als hij belooft dat er dingen gaan veranderen dan vind ik dat we daar eerst genoegen mee moeten nemen. Ik vind niet dat we kunnen eisen dat het voor een bepaalde periode af moet zijn eerlijk gezegd...
[/quote]

Heeft Bart echt telkens soufleurs nodig????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:20

Cody"]
[quote="Lovely schreef:
Cody, dat eist Greetje helemaal niet. Greetje wil alleen een richtlijn en een afspraak, maar ze eist helemaal niks zoals ik het lees.

Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik persoonlijk niet vindt dat Bart daar afspraken over moet maken met gebruikers...
[/quote]

Ik denk dat voor de duidelijkheid naar de users toe, enige duidelijkheid binnen het moderator team onderling wellicht ook handig zou zijn.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:51

Maar (even on topic, sorry hoor) blijft het feit overeind dat de eerste OW voor Anouk of onterecht is of aan een hele groep mensen moet worden uitgedeeld!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:24

BartVB schreef:
Peter R zou meteen een levenslange Ban krijgen Tong uitsteken


Omdat ie zo vaak, nu dus ook weer, gelijk heeft Tong uitsteken Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 22:14

Kayla schreef:
Idd en ik rust niet voordat hetzelfde met die van Mytens is gedaan Tong uitsteken Cool .


Ik vrees dat jouw pogen en degene waarvoor Chantal opkomt geen kans van slagen hebben zolang Bart de BAAS is Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers