Officiele waarschuwingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:38

Plaats even een link naar de bewuste post, dan kijken we of er veel uitleg nodig is Lachen Schijnbaar zie ik e.e.a. over het hoofd, ik zou echt niet weten wat er uit te leggen valt aan deze OW? Maar goed, ik kan me vergissen en ik bekijk het natuurlijk voor een groot deel vanaf mijn kant..
Laatst bijgewerkt door BartVB op 09-10-03 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:53

Ik moet kijken of er extra uitleg nodig is omdat jij de reden van de OW schijnbaar minder duidelijk vond dan ik (vage zin).

Maar goed, zoals je in de OW zag ging het om deze post:

Anoukie"]
[quote="Kleintje schreef:
Maar goed, als jij Sjuimpje de grond in kan trappen dan doe je het graag... dat is inmiddels bekend.


En als het andersom ook maar de schijn heeft zo te zijn, dan worden er allerlei toeren uitgehaald om de berichten (of hele topics) maar te verwijderen die geplaatst zijn, nietwaar Phia? Schijnheilig
[/quote]

Dat in een topic over het rijden van een aantal ruinen door Sjuimpje. Je bericht heeft IMO enorm weinig met het topic te maken, het enige dat je doet is op een andere user hakken. Leek mij vrij duidelijk dat dit onder de 'persoonlijke vete' noemer valt, ik zal dat de volgende keer bij de OW vermelden.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:01

Verward Dus omdat anderen ook hakken mag je dat zelf ook doen? Dat is een beetje een vage redenatie.

Verder hoeft 'mevrouw x' maar _iets_ te plaatsen en dan heeft ze meteen een stuk of 10 anti-fans over zich heen. En ja, ook Phia heeft een redelijke lijst waarschuwingen staan.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:02

En dat is ook gebeurd in het geval van Sjuimpje die een OW had ivm dat topic.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:32

Klopt. Als die persoon dan ook afgerekend wordt op de huidige acties/woorden en niet op dingen van 2 jaar geleden. En ja, als Phia zit te hakken krijgt ze net zo hard een OW. Probleem is hier vooral dat er gewoon niets aan te vangen is met de huidige situatie aangezien Phia meteen 20 man over zich heen krijgt, onafhankelijk van wat ze zegt. Als er 1 regel erg duidelijk is op Bokt dan is het het 'persoonlijke vete' verhaal wel... Dat mensen problemen met elkaar hebben is niet te voorkomen, ik voel me ook niet echt geroepen om die problemen op te lossen. Enige dat ik wil is dat mensen die problemen buiten Bokt houden, en dat werkt IMO 2 kanten op, zowel richting 'anti-fans' als richting Phia zelf (+aanhang). 't zou een hoop helpen als die twee partijen niet constant op elkaar zouden zitten hakken en elkaar gewoon lekker met rust zouden laten of desnoods totaal zouden negeren.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:52

Het is zo dat 100% van de mensen die een OW krijgt dit niet terecht vindt. Is het dan zo dat we maar geen OWs moeten geven? Verder krijg je een OW, daar kan je idd bezwaar tegen maken. Als je dan met fatsoenlijke argumenten duidelijk kan maken waarom de OW niet terecht is dan wordt die OW terugetrokken (of ja, omgezet in een UN). Feit is dat die OW gewoon uitgedeeld wordt, of je dat nou leuk/fijn vindt of niet. Het is niet zo dat we toestemming vragen aan de betreffende user of we aub een OW mogen geven en of deze user die OW ook rechtvaardig vindt.

Idd, mijn communicatieve vaardigheden zijn niet altijd helemaal up to speed. Heb er regelmatig erg weinig zin in weeeeeeer hetzelfde verhaal op te hangen over persoonlijke vetes, al helemaal aan personen die al 3 jaar op Bokt zitten en enorm goed weten hoe dat spul in elkaar zit. Verder heb ik naast Bokt ook nog meer te doen dan me mengen in 'discussies' als dit waarin eigenlijk vooral getrapt wordt en geroepen wordt dat 'de overgrote meerderheid' het niet eens is met het beleid, met OWs, met het voortrekken van de vriendjes van het beheer, etc, etc. Maandag moet er een outline voor een paper af, moet nog een offerte maken, belastingspul moet ingevuld worden, moet een project afhebben voor zaterdag, dit weekend nog een requirements document maken terwijl ik het grootste deel van de tijd in zuidholland zit en verder moeten er nog een aantal dingen op bokt gebeuren (o.a. problemen met de servers). Dus sorry als ik dan niet rustig de tijd neem om alles uitgebreid te beargumenteren of me te mengen in topics als dit.

Ik sta best open voor discussie, maar zeker niet op deze manier (en dit weekend eigenlijk helemaal niet Haha!).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:54

Ook even de rest van het topic weer bijgelezen. Wat is dit nu weer voor een gehak? Allemaal hard toe aan het weekend ofzo Verward Als we alleen nog maar op elkaar hakken en anderen maar belachelijk moeten maken zie ik geen reden dit topic nog open te houden.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers