BAAART tis weer zo ver!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:18

Maar hoe zit het met die andere gebruikers Janne en Angela77? Komen die nog wel eens online? Kan het er niet een ietsiepietsie mee te maken hebben dat die accounts niet meer gebruikt worden (dan door stef Knipoog ) *Gewoon een wilde gok hoor*

Angela77Jarig
Berichten: 389
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 17:49

Mmmm, hier is dus een berichtje van "de echte" Angela!!! Haha!
Ik kreeg ineens een pb en dat ging over een weesgegroetje! Verward Dusse ikke niet meer snappe!!! Toen heb ik in de gebruikerslijst eens gezocht naar mezelf en zag dat ik al 7 berichten geplaatst had, terwijl ik zeker wist dat het er niet zoveel waren (ik ben nl. een beetje een stille genieter zeg maar Haha! ).
Maar ja, zo kwam ik dus bij dit topic terecht, wat eigenlijk helemaal over mij gaat!!!! In 1 klap beroemd. OK dan!
Stef, ik waardeer het heel erg dat je dit hebt aangekaart en niet zomaar in een anders account kijkt!
Misschien dat ik jullie ergens bij kan helpen?? Ik kom dus wel zo af en toe online, maar post eigenlijk nooit iets. Bloos! Als het voor jullie makkelijker is, mogen jullie mijn account wel deleten. Dan meld ik me opnieuw aan onder een andere naam.
Zou dit misschien een oplossing zijn?

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:52

Ik denk het niet, want Stef had het probleem ook met iemand anders, het ligt dus niet aan jou, neem ik aan Tong uitsteken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:47

Angela77 schreef:
Ik kreeg ineens een pb en dat ging over een weesgegroetje! Verward


Snotver, is dat de reden dat Stef nog steeds niet braaf d'r weesgegroetje opgezegd heeft! Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 00:08

Kayla schreef:
Nee Orri het is gewoon puur hekserij, of zou er een demon achter zitten...

Misschien zit Cole wel op bokt Vingers aflikken


*spoiler voor charmed fans*



Die gaat vrijdag dood, als ze de juiste uitzending uitzenden

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:22

SuperPepeijn schreef:
maar we hebben ooit toch de discussie gehad of het mogelijk was oude gebruikers die niet meer inloggen op te ruimen? verdwijnen dan ook hun berichten?

Volgens mij is dat 1 van de redenen dat Bart niet zomaar mensen delete. Staat een beetje raar in een discussie Knipoog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:56

Volgens mij veranderen berichtjes dan niet hoor, ze blijven gewoon staan. Bij een andere forum wordt hun nam gewoon zwart(oke hier is ie al zwart) maar dan kun je niet meer klikken en dan komt er onder te staan ex- ... (dus niet meerlid)

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:07

Dees, op dat andere forum is het account niet meer actief, maar bestaat nog wel en daarom zie je die berichten nog. Als je iemand echt delete, dan verdwijnen de berichten ook. (Heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd Knipoog )

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:37

Nee hoor, zie [MH] Waarom toch? Is mijn oude account, die per ongeluk verwijderd was... Dat gebeurt dus als een account verwijderd wordt...