Bokt heeft vreemde kuren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Bokt heeft vreemde kuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 19:33

sinds gister doet bokt erg vreemd Scheve mond het begint al bij het inloggen, dat gaat niet meer automatisch. ik heb mijn cookies weggegooid (voor zover ik dat zelf kan Tong uitsteken ) daarna opnieuw ingelogd en het hokje aangeklikt van automatisch inloggen. als ik bokt dan in een nieuw venster open staat er gewoon inloggen daar bovenaan naast priveberichten (das dus een teken dat ik niet automatisch ingelogd word want dan zou er uitloggen en _michelle_ staan). dan klik ik op priveberichten en daar kom ik wel zonder dat ik dan ingelogd ben, dan ga ik iets anders doen en dan staat er uitloggen en daarachter mn naam dus ben ik ingelogd terwijl ik dat niet heb gedaan. als ik dan verder ga bokken en ik wil iemand een pb sturen moet ik dus inloggen terwijl er net stond dat ik ingelogd was Verward (volgen jullie het nog?).

nu het andere vreemde:
ik heb bijvoorbeeld gisteravond voor het laatst bokt bekeken. toen ik vandaag bijv. itp bekeek zijn er geen topics bijgekomen na mijn bezoek van gisteravond. als ik dan op venieuwen klik zijn ze er ineens wel Verward (ze horen er ook gewoon te zijn). dit heb ik met alle delen van bokt dat ik eerst moet vernieuwen wil ik nieuwe topics zien. bij mijn zus stond er bijvoorbeeld ook bij laatste bericht dat iemand 2 dagen geleden voor het laatst had gereageerd, dit klopt natuurlijk ook helemaal niet want dat veranderd zo ongeveer elke minuut wel.

hebben meer mensen last van dit probleem? hoe komt het en is er misschien iets aan te doen?

we hebben ook nog een andere computer en daar doet bokt het trouwens wel gewoon normaal!
Laatst bijgewerkt door _Michelle_ op 23-09-03 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:35


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 19:37

dat heb ik al bekeken ja, daar stond in over je cookies maar dat helpt dus niet bij mij Scheve mond

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:55

Ik heb ook nergens last van? Ligt het niet op de een of andere manier toch aan je computer?

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 20:14

tsja, dat zal vast wel maar het is zo ineens van de ene op de andere dag gekomen en ik vind het toch wel lastig Scheve mond
dat van dat inloggen hebben wel meer mensen last van!

Angela77
Berichten: 389
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 20:27

automatisch inloggen werkt prima hoor, ben ik niet jenna ben ik weer angela77

BAAAAAARTTTT!!!!!!!!!!!!!

*grtz STEF*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:07

pfff...vreemd zeg. Ik heb tot nu toe nergens last van.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:31

Cache leeggooien..