Wat er goed gaat op bokt.nl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Wat er goed gaat op bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 13:50

Omdat er veel topics zijn over wat er niet goed is en wat dus beter kan, nu ook een topic over de dingen die wel goed zijn.

Dat is namelijk ook leerzaam. Voor zowel de bokkers als de moddies en beheer.

Een paard ga je ook niets steeds vertellen wat er slecht is. Maar je beloont de goede dingen zodat hij weet hoe het moet.

Als je weet wat je goed doet, dan kun je dat vaker doen.

Ik weet van mezelf dat ik we eens twijfel bij iets.(niet alleen op bokt) Als ik dan hoor dat ik het goed heb gedaan, dan onthoud ik dat en kan ik het vaker zo doen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:54

Haha briljant plan Heike OK dan!

Ik vind de sfeer over het algemeen goed
Ik vind bokt leerzaam
En heb altijd een hoop lol

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:56

Nou ik vind het bijvoorbeeld heel goed dat je een topic zoals dit opent!

Ik denk dat er veel dingen goed gaan hoor!
Tips met betrekking op het forum worden vaak ter harte genomen heb ik het idee.

Als er bijv. hier op forumzaken een topic geopend wordt met een suggestie voor het een of ander dan zie ik vaak zat dat deze actie dan ook daadwerkelijk ondernomen wordt: of dat er een duidelijk antwoord komt waarom dit niet mogelijk of wenselijk is.

Ik weet zo even niet direct een voorbeeld hiervan maar er zijn er meerdere.

Ook denk ik dat de grootste groep gebruikers/moderators toch probeert het zo gezellig mogelijk te hebben hier. Naar mijn mening gaat dat toch behoorlijk goed op een aantal incidenten na.

Nou ik hoop dat hier nog een hele waslijst onder komt met pluspunten!!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:57

ik vind bokt:
leuk
leerzaam
verslavend
en een leuk forum om met mensen te prtaen die dezelfde intresses hebben.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:04

Ik vind het heel goed dat je dit topic opent, Heike. Goed om eens wat positief commentaar kwijt te kunnen.
Ik vind dat de beheerders en moderators van Bokt het heel goed doen.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:09

ik vind bokt een prettig forum, waar ik erg graag kom.
het is informatief, gezellig en leerzaam. Ik heb al veel opgestoken, en soms ook mijn mening bijgesteld, omdat ik bepaalde dingen nu ook vanuit een andere invalshoek hoor, waar ik nog nooit over nagedacht hebben.
Toch wil ik er bij zeggen, dat de kritiek die ik geef, niet afbrekend bedoeld is. Het is juist zo, dat hieruit mijn zorg blijkt, ik zou het nl ontzettend jammer vinden als bokt op z'n gat ging door de dingen die nu spelen, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.
En juist door die kritiek hoop ik dat de moderators dingen ook eens van de andere kant gaan bekijken, net als dat ik geleerd heb om vanuit verschillende invalshoeken naar mijn omgang met paarden te kijken. Absoluut opbouwend bedoeld dus, en niet om af te katten.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 14:13

Ik ben ook altijd blij om kritiek. Nou ja blij.

het is nooit leuk om kriteik te ontvangen. Maar je gaat wel eens nadenken bij de dingen die je hebt gedaan. En ik steek er zeker wat van op.

Ik geloof ook niet dat kritiek er is om je af te breken.

Soms wordt het alleen verkeerd gebracht. waardoor die persoon zich aangevallen voelt. En dat is jammer want dan komen je goedbedoelde adviezen niet goed meer door. Maar ook dat kan geleerd worden. Schijnheilig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:14

Ik ben nog steeds ontzettend blij met Bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:16

Voor zo'n enorm groot forum (ik ben nog nergens een grotere tegengekomen) vind ik dat er over het algemeen heel netjes met elkaar omgesprongen wordt. Kort gezegd: de sfeer is goed.

Ik vind Bart een heel behulpzaam type. Ik had wat vragen over phpBB en kreeg binnen 10 minuten al een antwoord. Dat had hij helemaal niet hoeven doen, want het ging niet eens over Bokt. Maar hij deed het wel en dat kan ik echt waarderen...

Verder vind ik het hartstikke tof dat jullie er zoveel tijd en moeite insteken om dit forum zo goed mogelijk te laten draaien. Er zijn wat regels, maar ik vind deze zeker niet overdreven. Op een groot forum is het nu eenmaal nodig om enkele voorwaarden te stellen. Je komt hier toch samen met diverse mensen uit verschillende leeftijdscategorieen. Ik ben ervoor dat iedereen op een nette manier zijn mening kan uiten. Toch vind ik het wel jammer dat sommige mensen (hiermee bedoel ik niemand in het bijzonder) het beleid zo de grond in stampen, zonder het te onderbouwen. Iedereen is uiteindelijk toch te gast bij jullie op de server en als jullie al deze moeite niet zouden doen, zou er ook geen 'Bokt' bestaan.

Ik zou zeggen: 'Keep on the good work!'

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:17

Wat er goed is aan Bokt:
-het is heel leerzaam, vooral de topics op RT en VMR vindt ik erg leerzaam om te lezen, ik zit nu een jaar op Bokt en heb dnek ik toch wel het een en andere van Bokt opgestoken wat ik anders misschien nooit te weten was gekomen.
-gezzelig, vooral de fora: SC, KH en jeugdhonk, maar ITP en LK ook. Op deze forums kun je gewoon lekker met elkaar kletsen, bij LK en ITP doe je dat met foto's.
-bokt is voor mensen een uitlaatklep, mensen die diep in de put zitten, of zich ff niet happy voelen of gewoon iets kwijt moeten. Kunnen dat hier op Bokt doen, ik dnek dat Bokt een hele goede steun is. Bokkers reageren vaak positief en sommige bokkers zijn er heel gedreven in om goede oppep berichten te typen.
- er is voor iedereen wel iets wat 'ie leuk vindt, vind je het leuk om alleen foto's te kijken, dan is LK iets voor jou. Wil je veel leren dan ga je meer naar de informatievere forums, zelfs als je helemaal niet van paarden houdt is er nog wel iets leuks voor je te doen op Bokt.
Kortom: Bokt is voor bijna iedereen wel leuk! OK dan! (oké is dus mijn meing)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:38

Op inhoudelijk nivo helemaal ok. Op betrekkingsnivo schort er soms nog wat aan.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:43

Ik zit nu geloof ik twee jaar op bokt (ben ik dan al een veteraan? Tong uitsteken) en ik heb heel wat geleerd op paardengebied. Vooral het medische topic vind ik interessant. Als ik daar zoek op een bepaald onderwerp, is er vrijwel altijd een antwoord van iemand die daar al eerder mee te maken heeft gehad. Het westerforum interesseert me het meest, RT daarom niet zo (andere tak van sport). Op Algmeen post ik dingen waar ook altijd een bruikbare reactie komt, het Kippenhok staat altijd garant voor een hoop flauwekul. Een goeie aanvulling op het forum vind ik VT. Ik kan er anderen helpen met kookproblemen en zelf hulp vragen... Voor mij geen ingezakte souffleetjes meer! Haha! Over het hele forum kan ik lezen hoe anderen over bepaalde (paarden)zaken denken en soms daardoor mijn mening herzien. Al met al een heel sociaal gebeuren, terwijl je eigenlijk niemand ziet! En als je de andere bokkers wél ziet, is dat altijd gezellig. Ik heb nu een stuk of tien meetings gehad, en ik heb altijd leuke mensen ontmoet! Het hoogtepunt was natuurlijk de Dorine-dag, die liet zien dat uit internet ook hele warme akties kunnen groeien... OK dan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:47

er is genoeg goeds anders zou niemand komen denk ik.

bokt is een soort 2e stal voor mij geworden waar een hoop vrienden bij elkaar komen na het rijden om te praten. dus ipv dat ik aan de manegebar zit, zit ik hier. Knipoog

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:56

SuperPepeijn schreef:
dus ipv dat ik aan de manegebar zit, zit ik hier. Knipoog
Is nog goedkoper ook, drinken uit je eigen koelkast... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:33

Er is al vanalles genoemd, maar wat ik enorm verbeterd vind, is de gezelligheid, en de iets meer persoonlijkheid. De sfeer is dus aanmerkelijk verbeterd, er is wat meer begrip voor elkaar, er wordt eerst tot 10 geteld voor er gereageerd wordt. En meer van dat soort dingen. Het komt nog wel voor, dat is altijd zo, maar het is enorm verminderd. Dat vind ik toppie! Ik heb periode's gehad, dat ik hier gewoon niet zo graag reageerde, vanwege de reactie's die je zou kunnen krijgen. En dat voel ik nu niet meer.
Toppie hoor!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:42

Wat ik goed vind op bokt:

- leerzaam! ik heb al veel goede dingen mogen oppikken op dit forum, mijn kennis kunnen uitbreiden, andere inzichtspunten mogen zien.
- Bokt is vrij rustig, vrij duidelijk qua structuur en beleid al zijn er in de tussentijd natuurlijk wel wat aanpassinkjes geweest.
- Ik vind de profiles en de pb's erg handig
- De crew treed niet overheersend op maar stelt zich ook niet teveel op de achtergrond op, ik vind het prettig als crew zich ook onder de users begeeft zeg maar.

Iig nooit problemen gehad met bokt op de bokt fetes na zeg maar, mensen die te snel te overdadig zich op een medebokker storten.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:47

Ik vind bokt super!

Heb hele leuke meetings gehad, en heb er nog vrienden aan over gehouden en mensen waar ik nu best vaak mee buiten rijd! Zonder bokt had ik dat niet Lachen
heb door bokt ook super mensen via de msn leren kennen en hopelijk ga ik die nog eens meeten. Lachen

Het is meestal gezellig, leuke topic's, grapje's en plaatje's enzo. Zitten ook veel leuke mensen op bokt. En als je wat te vragen heb komt er altijd wel een andwoord op. Echt geweldig zoveel kennis.
Ik leer door de discussie's om via verschillende kanten te kijken en kritie's te kijken naar sommige dingen.

Ik heb echt zoveel geleerd in de tijd dat ik op bokt zit. Ben er echt onwijs blij mee en ik kan niet zonder Haha!

Verder heel geordend en duidelijk mooi forem!

Dus zal iedereen leden, moddie's en beheerders maar ff bedanken!

BEDANKT allemaal OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:58

Ik vind Bokt vooral heel erg leerzaam. Ik zit nu ong. 9 maanden op Bokt en in die 9 maanden heb ik heel veel geleerd op gebied van paarden. Ook is er een goede sfeer en als je een vraag hebt is er altijd wel iemand die het antwoord weet Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:07

Ik heb ook ontzettend veel van bokt geleerd. Niet alleen op gebied van paarden, maar ook hoe je dingen tactisch kunt brengen i.p.v. nogal bot over te komen Haha!
Via bokt heb ik een heleboel mensen leren kennen, vooral fjordenmensen, waar ik nu nog steeds veel contact mee heb.
Bokt is gewoon heel gezellig, kan het niet echt anders zeggen Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:36

Ik vind bokt zo ontzettend gezellig en leerzaam. Echt! Ik loop ook wel eens te vitten maar dat doe ik naar mn man ook

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:03

Leerzaam!
En heerlijk ontspannend (en dat meen ik serieus, is er iets waar ik de kriebels van krijg qua irritaties, open ik gewoon een ander topic) Haha!
Verder vind ik het leuk dat er zoveel posts zijn, ga zo door

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:36

Annetje schreef:
Wat er goed is aan Bokt:
-het is heel leerzaam, vooral de topics op RT en VMR vindt ik erg leerzaam om te lezen, ik zit nu een jaar op Bokt en heb dnek ik toch wel het een en andere van Bokt opgestoken wat ik anders misschien nooit te weten was gekomen.
-gezzelig, vooral de fora: SC, KH en jeugdhonk, maar ITP en LK ook. Op deze forums kun je gewoon lekker met elkaar kletsen, bij LK en ITP doe je dat met foto's.
-bokt is voor mensen een uitlaatklep, mensen die diep in de put zitten, of zich ff niet happy voelen of gewoon iets kwijt moeten. Kunnen dat hier op Bokt doen, ik dnek dat Bokt een hele goede steun is. Bokkers reageren vaak positief en sommige bokkers zijn er heel gedreven in om goede oppep berichten te typen.
- er is voor iedereen wel iets wat 'ie leuk vindt, vind je het leuk om alleen foto's te kijken, dan is LK iets voor jou. Wil je veel leren dan ga je meer naar de informatievere forums, zelfs als je helemaal niet van paarden houdt is er nog wel iets leuks voor je te doen op Bokt.
Kortom: Bokt is voor bijna iedereen wel leuk! OK dan! (oké is dus mijn meing)


Amen

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:01

Bokt is fantastisch, ik lees hier zoveel en dara leer ik veel van, ook dat ik me mening soms wat genuanceerder moet overbrengen. Qua inhoud leer ik hier ook heel veel. De sfeer is ook goed.
En de BOKTREGELS zijn goed, als ik weleens op een ander forum kom erger ik me altijd aan de msn taal etc. Ik ben blij dat er op bokt regels over zijn(soms houd ik me er niet aan)

Lovers Nee Bokt is SUPER!! Lovers

bedankt iedereen!!!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:28

Het allerleukste aan Bokt vind ik, dat je nieuwe mensen leert kennen die ik anders nooit had leren kennen. Ik werk 40 uur, en de overige tijd ben ik zo ongeveer bij mijn paarden, dus in het echt kom je weinig nieuwe mensen tegen, en dankzij Bokt heb ik echt hele leuke mensen leren kennen.
Ook leuk is dat het soms over onderwerpen gaat waar ik zelf niet op het idee zou zijn gekomen om daar wat over te vragen, maar waarvan je dan denkt "ja, dat heb ik eigenlijk ook altijd wel willen weten!".

De sfeer is meestal goed, en de moddies reageren altijd netjes op verzoeken om het een of ander, al komt dat gelukkig niet zo vaak voor. Bokt is een geweldig tijdverdrijf Lachen!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:55

promptertje schreef:
Het allerleukste aan Bokt vind ik, dat je nieuwe mensen leert kennen die ik anders nooit had leren kennen.


Ja dat vind ik ook, heb een toch een aantal leuke mensen leren kennen door bokt