probleem met mozilla mail

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

probleem met mozilla mail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 13:24

Uhm, ik ben weer eens handig bezig...
Net de pc gereboot en nu ben ik een compleet mail-account kwijt. Inbox, outbox, alles...
Ik gebruik Mozilla mail en ben benieuwd of ik er nog iets van terug kan vinden op de pc Verward

En natuurlijk moet het net het account van m'n werk zijn... HELP

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:08

Ik ben niet bekend met Mozilla dus ik kan je niet verder helpen!! SORRY!!!
Ik hoop voor je dat alles nog goed komt!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:55

Eeeh, margon, 't is natuurlijk niet super handig als iedereen die dit topic leest gaat melden dat ze eigenlijk niets te melden hebben Haha!

Maar wat Mozilla betreft, ligt er een beetje aan wat er gebeurd is. Je mai instellingen zouden eigenlijk niet ineens kwijt moeten zijn Verward

Kijk iig even of je je instellingen folder kan vinden. Sluit eerst Mozilla af en ga dan naar:

D:\Documents and Settings\BartVB\Application Data\Mozilla\Profiles\default\3xew6dl6.slt

of iets dat daar op lijkt. De 'Application Data' is een verborgen folder trouwens.

Maak een kopie van die hele map of alleen van de 'Mail' folder. Als je geen spannende instellingen hebt in mozilla kan je met 'Profile Manager' een nieuw profile aanmaken, er wordt dan in 'Profiles' een nieuwe map aangemaakt (naast 'default') met je nieuwe profile. Hier komt ook weer een Mail folder in te staan. Stel de mail in in het nieuwe profile maar haal _geen_ mail op. Sluit Mozilla af, kopieer de inhoud van je 'oude' mail folder over de inhoud van de nieuwe mail folder heen en start Mozilla weer op met je nieuwe profile.

Zo zou het iig moeten werken. Nogal een botte bijl methode maar ik heb geen idee wat er precies aan de hand is bij je.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 00:15

Geweldig! Alles is er weer Haha!
Wat ik gedaan had weet ik niet, alleen een mailtje als "drafts" opgeslagen en de pc gereboot. Zou toch moeten kunnen lijkt mij...
En het gekke is dat de andere accounts er nog gewoon waren.
Nou ja, het werkt weer, ik zal nu maar weer eens vaker wat backuppen, iets minder stress...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 10:24

Sorry Bart zal et nooit meer doen Bloos! Haha!