Vertraagde letters op je scherm?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:21

Ik heb dit ook, op elke pc: op mijn werk, bij anderen thuis, dus niet alleen op mijn pc waarvan de harde schijf net is gecrasht. Haha!

Bij mij gebeurt het niet als ik via het vakje onderaan het topic een onderwerp plaats. Ook niet als ik gewoon een reactie plaats. Wel als ik het quote-knopje gebruik of reageer op een PB. En ook als ik een bericht van mezelf bewerk, en weer niet als ik dat van een ander bewerk (jaja, heb er al een studie naar gedaan). Ik blijf het vaag vinden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 21:03

Dickie schreef:
Ik heb er vnl last van als die grote animatie "adverteer op bokt"-banner in beeld verschijnt...


Dat ontdekte ik net ook bij toeval. Bij andere banners heb ik geen last.

Overigens heb ik het op mijn werk ook. En die pc is niet zo traag als die van mezelf. Met alleen Outlook en Word open zou het toch ook geen probleem moeten zijn. Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 15:42

Sinds wanneer is die banner weg? Het gaat iig vandaag erg goed met plaatsen, geen 'hangende' teksten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 45 bezoekers