lastige pop up op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

lastige pop up op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:41

ik krijg steeds een pop up van een macrospeler op bokt, om de minuut oid, vervelend man jemoet hem steeds wegklikken, wie heeft er nog meer las van en zoja wat doe je ertegen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:32

ik ben er inmiddels achter het was een pop up van een spelletjes site, ik heb maar ja gedrukt want ik werd er doodziek van nu maar hopen dat mn pc niet vol virussen gaat zitten!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:33

lundi schreef:
Pffffffffffff ik heb telkens reclame op mijn computer,word er helemaal gestoord van!
Bij mij komt het niet van bokt,waarschijnliojk iets perongeluk gedownload!
Maar ik kom er ook niet meer vanaf!
Ik heb echt van alles geprobeerd!
Groetjes Lundi


verwokder je wel regelmatig je cookies en je caches? Die bevatten informatie waar je surft en als dat op gaat stapelen krijg je informatie en die pop ups zitten vol virussen vaak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:23

spelletjes troep ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:49

PascalB schreef:
download Add-ware van lavasoft


heb ik reeds maar die accepteerd hem gewoon! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:38

Kais schreef:
Ik heb ook zo vaak pop-ups, ik was een uurtje weggeweest (alleen msn stond aan) en toen had ik 31 pop-ups. Ik krijg vooral vaak een hele grote pop-up met 'n paar wijven en 1 staat met d'r dikke tieten op de voorgrond en die pop-up van 'enlarge your penis', laatste krijg ik trouwens ook mailtjes van Scheve mond Tsja, daar heb ik niet zo veel aan Haha! Ow, ook van 'lose weight' en dat soort dingen.


daar heb nooit last van zit jij of je vriend mss veel op sex sites? Haha! ik heb er echt nog nooit last van gehad, oja weet je wat ook helpt? je inetnet caches en je cookies elke dag deleten!

Allemaal reclamerommel, ik heb bijna nooit last van pop ups behalve deze dan! Omdat ik elke dag mn rommel van internet opruim wordt je pc ook sneel van! staat bij Tools-internetoptions als je er niet iot komt zeg je het maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:39

he bedankt voor die downloads heb nu even geen tijd maar ga vanavond aan de slag kijken of ze wel gratis zijn!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:11

PascalB schreef:
dan kan je ook een pop-up/add blokker proberen bv AdsGone maker is A1tech http://www.AdsGone.com


ik las net dat hij niet gratis is en dat je hem alleen 21 dagen gratis kan proberen...zie ik niet zo zitten want dat vergeet ik...ik ga Spy bot wel installeren ik weet die is gratis had ik voorheen ook op mn pc!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers