mn avatar is illegaal!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

mn avatar is illegaal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:02

het schijnt dat ik een avatar heb wat een beschermt logo is, kreeg ik een mailtje net van van iemand, maar ik ben er niet blij mee!

Ik heb geloof ik een maand of vijf gezocht naar zo'n leuke avatar en nu wordt verzocht of ik hem wil verwijderen omdat hij beschermt is!

Moet ik dit serieus nemen?

Ik ben hier niet blij mee!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-08-03 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:08

is een goeie van je Rainie ik vindt t ook een beetje overdreven!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:17

Rainie schreef:
Ik heb MSNSKINS.nl een emailtje gestuurt met de vraag of er copyright op de plaatjes zit Schijnheilig


wat aardig van je Raini Ach gut ik hebnet die schrijver(zal geen namen noemen) ook een mail gestuurt of hij bewijzen heeft, ik ben benieuwd!

hahaha Haha! het mooie is, dat zie ik nu pas, dat zij een logo van Felix kattevoer heeft!

Is ook beschermt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:12

hoi Rainie en de rest, zoals jullie zien heb ik die van Rain genomen, dankjewel daarvoor, ben ik er toch zelfs nog beter vanaf gekomen!
Ik heb trouwens niks meer van die zeur gehoort, die zelf het logo van een wiskas kat heeft gestolen! Zoals de waard is??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:12

ps en deze is nog mooier ook!;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:01

mss had je het anders moeten aanpakken Jurenko, dit sloeg echt nergens op mss had je wat meer info kunnen geven, dan was ik wel bereid je tegemoet te komen, maar je verzocht me deze avatar te verwijderen en vervolgens laat je je niet meer zien! Verward

ach zoals je ziet is hij ietsje aangepast en ben ik er zelfs beter op geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:21

ik zeg ook niet dat Jurenko me bedreigt! Overdreven allemaal zeg, nee wat me tegen stond was of ik hem wilde verwijderen en verder helemaal niks alleen dat het een bekend logo is, nou en toen keek ik naar haar logo, en dat gaf niet het goede voorbeeld, en toen dacht ik waarom?
Er zijn er hier meer op bokt die een logo hebben van een bepaald merk, en daar wordt ook niks van gezegt, en je laten wegschrijven vindt ik een beetje overdreven van mij zal je geen last meer hebben hoor Jurenko!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:02

ik ben ongeveer een maand of drie op zoek geweest naar een leuke avatar, ik ben erg kritisch ben iet snel tevreden, en toen ik er een had gevonden, was het ineens een kruisje, weg dus....en nu Scheve mond heb ik deze en moet ie weg?
Onzin, jammer voor de auteursrechten dat ik daar nu net de dupe van moet worden is niet echt mijn probleem, sorrie luitjes ik kan er niks aan doen moet ik nu weer weken op zoek gaan? Scheve mond

Verder einde discussie hoor gooi deze topic maar dichT!

Ps; leuke avatarsite heb je rainie maar helaas niet wat ik zoek...... Cool
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-08-03 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 00:07

Ludo schreef:
Dat is heel toevallig WEL jouw probleem, auteursrechten zijn auteursrechten en jij staat niet boven de wet. Doe in hemelsnaam niet zo kinderachtig en zoek gewoon een andere avatar Lips are sealed


nou ik dacht het niet ik heb hem onschuldig van een avatar site geupload waar allemaal merk avatars stonden? Mss die site aanpakken inplaats van een onschuldige passant? Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:24

dan had Jurenko dat me wel netjes mogen uitleggen, ik weet ik mag geen mailtjes plaatsen, maar er werd mij, doch vriendelijk verzocht de avatar te verwijderen, welke illegaal leek te zijn.

Ik vroeg om bewijzen, waarom zou ik me door een willekeurig iemand laten dwingen mn avatar weg te halen?

Ik kreeg geen bewijzen en hoorde vervolgens helemaal niks meer, en toen schreef ze vervolgens hier dat ze dr eigen bedreigt voelde(Wat overdreven zeg) en wilde onder een andere naam verder werken, of ik haar ik weet niet wat aangedaan heb!

Sorrie maar ik doe niet mee aan dit spelletje, als ze me netjes had aahgentoont waar het logo van was, zodat ik ook een argument kan hebben om het te verwijderen, maar ik hoor helemaal NIETS alleen tot verzoek van verwijderen, ja zo kan ik iedereen wel een mailtje sturen wil je je logo verwijderen? Nee volgens mij ben je dan op zn minst wel een verklaring verschuldigt aan diegegen en dan was ik gerust bereid geweest, jullie zien maar zoals jullie het willen zien, dit verhaal leidt een eigen leven en dat is toch niet meer tegen te houden, met wat knap overleg was er nl. niks aan de hand geweest want ik was bereid hem weg te halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 12:56

Shiloh"]
lag het nou aan mij of had ze hem al veranderd Verward
[/quote]

klopt ik heb hem aangepast, randje eromheen en een andere vormgeving...

[quote="Shiloh"]
maar als ik het goed begrijp dan heeft chiqa deze avatar van een avatar uploadsite, en die uploadsite heeft niets te maken met het bedrijf van jurenko? Dan moet Jurenko toch helemaal niet bij chiqa zijn of ligt dat nu aan mij?
[/quote]

presies ik heb die avatar van een algemene avatar site en niet van een bedreif afgepikt, dus moet ze bij die ste zijn, welke is haar allang al bekend. Maar deze site heeft allemaal merk getitelde avatars en ik was me echt van geen kwaad bewust want er staat geen naam oid. bij...


[quote="Shiloh schreef:
... eerlijk gezegd vind ik niet dat chiqa zo overdreven reageerd. Eerst voor dat jurenko reageerde waren jullie het ALLEMAAL met haar eens, 1 berichtje van jurenko en ze word de grond in gestampt, sorry hoor, maar meelopen dat vind ik pas kinderachtig...


dankje Shiloh, ik laat me ook niet door zon stelletje meelopers uit het veld slaan, gelukkig dat jou het iig geval opvalt...ach dit is een eigen leven gaan leiden en ik zie het als volgt...als er een schaap over de dam gaat volgen er automatisch meer....tenzij je een sterke eigen mening heb maar diegene die hier reageren reageren altijd in kliekjes is me opgevallen sua dat zal wel met kudde gedrag te maken hebben!

Groetjes Chiqa verder wil ik hierbij graag dat deze topic gesloten wordt want het gaat echt nergens meer over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:02

slotje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 21:01

Missy schreef:
:Maar zoals nu is gezegt dat Chiqa hem van een avatarsite heeft afgehaald, is dit topic idd niet meer nodig. Jurenko moet dan maar even achter die site aangaan.
Hoe jullie dat met die avatar gaan doen moeten jullie zelf maar oplossen.


kan ze dr hard ophalen want op die site is een wellhalla van merken avatars en skins, alle soorten en maten, automerken, frisdrankmerken, kroegembleems, sportmerken, kleding merken...ach je kan het zo gek niet bedenken, krijgen ze het nog druk mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 09:58

Jupiter schreef:
ehm... laat chiqa gewoon haar avatar houden, hij is al aangepast, dus niet zeuren Haha!


danjewel, tof dat er ook een paar niet meedoen aan dat kuddegedrag, ze gaat MSN maar aanpakken, zal MSN het druk krijgen met al die merk avatars en skins...lukt ze toch niet...ach ik had het best willen veranderen, ben altijd wel bereid te helpen maar niet op dee manier, eerst zeggen en vervolgens iet meer thuis geven, ja voor wie moet ik het eigenlijk veranderen, niet voor mezelf iig! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:36

Jurenko"]
[quote]Ik weet dat er geen pb´s geplaatst mogen worden.
[/quote]

Jurenko houdt zich dus ook niet bepaald aan de regels...gewoon wèl doen..... Boos!

[quote="Jurenko"]
De rede waarom ik als Jurenko niet meer op bokt zit (behalve deze topic)
Is dat ik puur prive hier zit en dit ook graag zo wil houden.
[/quote]

wat heb je te verbergen, ik vindt het erg overdreven dat je een andere naam hebt aangenomen, ik heb je niet bedreigt oid....

[quote="Jurenko schreef:
We zijn nog bezig dingen uit te zoeken, daarna worden er denk ik stappen ondernomen mits dit Bart niet mee sleurt.


dan hebben jullie nog een lange weg te gaan want ik heb hier meer "bekende "logo's voorbij zien komen, dus dan zullen al die mensen aangepakt moeten worden, waar ben je dan mee bezig? Scheve mond


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers