Ik weet dat dit hier niet hoort!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:23

Er staat al een topic over op FZ, maar daar kan dus niemand bij als ik het goed begrijp?

Anyway, Bart is er idd een paar dagen niet. Ik heb Ime net een mail gestuurd, hoop dat hij die snel leest. Helaas heb ik geen telefoonnummer van hem bij de hand, anders had ik wel even gebeld.

Geduld dan maar, en hopen dat Ime snel online is!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:27

Ook ik kan alleen via de linker kolom op de nieuwspagina naar topics op AM. Kan ook alleen de index van AM zien. Verder kan ik helaas niets, ik heb ook geen flauw idee wat er precies aan de hand is.

[Edit] Ik heb net als het goed is het 06-nr. van Ime gevonden, kan lastig privé bellen hier op mijn werk, maar hoop dat mijn sms inmiddels is aangekomen. Namens jullie allemaal. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:50

Tja, maar dat is dan iig iets. Ik zou ook niet weten wie op dit moment verder iets kon doen, dat is alleen Ime, die heeft toegang tot de server.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 13:41

Voor het 'archief' maar even verplaatst van AM naar FZ. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers