hoe zet je iets bij nieuws

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

hoe zet je iets bij nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 16:47

Politie achtervolgt paard en wagen op A7

TERWISPEL - De politie heeft maandagmiddag de handen vol gehad aan een 65-jarige man uit Tijnje (Friesland), die bij Terwispel met zijn paard en wagen op de vluchtweg van de autoweg A7 reed. Hoewel een agent het hem verbood, bleef de man doorrijden, deelde de politie dinsdag mee.

Ook een poging hem klem te rijden mislukte in eerste instantie. De wagen kwam echter met de rechterwielen in een sloot terecht en sloeg om. Wagen, man en paard belandden allemaal in de sloot.

Op de wal ontstond vervolgens een fikse worsteling tussen de man en de twee agenten, die lichtgewond raakten. Ook de man was gewond omdat hij in de sloot de wagen boven op zich had gekregen. Hij zit nog steeds vast op het politiebureau. Een omstander heeft het paard uit het water g


Dit probeerde ik bij nieuws te zetten, maar als ik op ok klik krijg ik het onderwerp bestaat niet.
Nee dat begrijp ik ik was het aan het creeren Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 17:50

Natasja91 schreef:
ik probeer het nu bij VVDDte zetten.

het staat er Haha!


Waarom het is toch niet mijn verslag van de dag, het stond op de nieuwssite.

En waarom dan onder jouw naam een topic van iemand anders plaatsen, wat een rare actie Verward

Ben jij een nieuwe Moddy?????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 17:55

Thanks

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 18:56

Ja dat deed ik en toen kreeg ik dus het topic dat je zoek bestaat niet Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 24 bezoekers