ik begrijp even een paar dingen niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

ik begrijp even een paar dingen niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:15

volg met veel interesse de topics van Anna 42, waarom moet daar nu altijd ruzie in ontstaan.

dat was ook al met Troef, waarmee ik niet wil zeggen dat ik alles maar goedkeur wat deze beide fokkerijfanaten zeggen en doen.

Wat voor mij toch zeker is, is dat er hele interessante details in deze topics zijn, welke behoorlijk wat toevoegen hier op bokt.

Maar nee hoor, elke keer weer moeten een aantal mensen de boel verzieken.

Bedankt hoor en misschien kan iemand me uitleggen wat hier nu zo leuk aan is.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:18

Ja Geral dat vraag ik me ook af.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:22

Tjah ik weet het niet, maar misschien omdat ze jaloers zijn? Omdat Anna42 zeer veel weet....!?

En dan gaan ze maar ruzie maken...en halen mensen onderuit die er wel verstand van hebben, jammer maar helaas.

Mensen die topics verzieken moeten gewoon ermee stoppen, laat het topic in zijn waarde.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:27

helemaal mee eens Sundancer, weet ook dat Greetje er zo over denkt.

Ik plaats daar zo goed als niets, omdat ik denk dat het niveau erg hoog is voor mijn persoontje.

Het lijkt in die topics wel eens steekspel, hoe halen we Anna42 onderuit Verward

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:28

Ik post eigenlijk nooit in FA (geen verstand van fokken), maar ik volg wel vaak deze topics.

Ik denk toch dat 'fokken is emotie' hier erg op gaat. Iedereen heeft zn voorkeuren en zn ideeen. Het is wel wat flauw om topics te gaan verzieken als er toevallig ideeen en standpunten verkondigd worden waar je je niet in kunt vinden.

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:38

Ja, ik begrijp ook niet waarom er zo heftig op Anna42 gereageerd wordt en waarom men er zo op gebrand is om de identiteit van Anna42 te achterhalen.
Het doet er niet toe wie wie is en in welke stijl of met hoeveel spellingsfouten iets geschreven is, het gaat toch immers om de inhoud van de berichten.
Ik denk dat het hoog tijd wordt dat diegenen die niet geïnteresseerd zijn in het spelen van allerlei onderhuidse spelletjes hun mond eens gaan roeren zodat er op dit forum terug ernstig en correct met elkaar kan omgegaan worden.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 14:55

Teigetje, wat zal ik zeggen, niets toe te voegen

amen OK dan!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:27

Goed gezegd Teigertje, ik had het niet beter kunnen verwoorden OK dan!

Word maar eens tijd dat het afgelopen is met dat kinderachtig gedrag van sommige mensen.... Scheve mond

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:40

Klopt maar krijg een beetje het vermoeden dat sommige mensen meer mogen als anderen en meer revchten hebben dan de andere gebruikers.Zijn toch meestal dezelfde personendie het vergallen en toch zijn ze nog steeds online.Misschun zijn het wel kroegmaten van mekaar en gedocht men daarom mekaar Haha!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 15:53

Jos je gooit volgens mij de knuppel in het hoenderhok, ik hoop dat er bij de boktbeheerders lampjes gaan branden, dan wel roodgloeiend. Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:54

Idd alle bruikbare informatie is welkom en een discussie moet altijd mogelijk zijn, MAAR Troef heeft niet voor niks een ban en het staat me wat tegen dat hij wel mee blijft schrijven in iemand anders zijn account. En als hij zich nou in dat andere account gedroeg, was het nog wat anders, maar dat doet hij kennelijk niet, de rotopmerkingen blijven komen en als andere vervelende dingen als ongevraagd gebruik maken van andermans foto's op zijn site en dit op een l ullige manier en zoals hij zich over bokt uitlaat op zijn site word je ook niet echt vrolijk van, vroeg ik me wel af wat doe je hier in hemelsnaam nog als het je allemaal niet aan staat Verward .

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:59

Lampjes branden? Liever niet, het is hier al veeeeeeeeel te warm.

Het lijkt me een heel stuk nuttiger om problemen gewoon op een duidelijke manier te melden ipv gaan zitten wachten tot alles automagisch opgelost wordt. Haha!

En heel dat Anna/Troef verhaal begin ik echt heeeeel erg zat te worden. Kom of met concrete bewijzen of houdt er over op.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 16:05

Bart, kijk dit is nou een opmerking waar ik het helemaal mee eens kan zijn. Vandaar dit topic Haha!

ik hoop op een behoorlijke opheldering van zaken, zodat we verder kunnen met bokken op een leuke manier zonder alle (valse) beschuldigingen.

Troef doet het op een ander paardenforum wel goed, hoe kan dat dan Haha!

geef toe, af en toe moet je hem terugfluiten, maar dat verloopt zonder al te veel strubbelingen, zou hier toch ook moeten kunnen.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:15

Vind ik ook en zoniet waar twee vechten hebben twee strijd dan allebei eruit!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:18

OMG krijgen we nu echt weer de discussie van weet ik het hoeveel maanden geleden?

De kans dat Troef terugkomt is echt astronomisch klein, al helemaal na de kinderachtige mails die ik vorige week van hem gehad heb. Echt niet te geloven die gast. Als hij het wel goed doet op een ander forum, laat hem dan vooral daar.

Anderen er uit? Fine with me, maar dan wel met goede redenen en niet omdat sommige mensen weet het wat allemaal vinden. Als er iets gebeurt; meld dat...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:21

En juist die topics bevatten heel veel waardevolle, leerzame informatie.
De manier waarop Troef tegenwoordig op het andere forum dingen uitlegt vind ik echt grote klasse! Het viel in het begin niet mee, maar nu gaat het gewoon goed.

Wat ik wel kan zeggen, is dat Anna42 niet dezelfde is als Troef. Het is trouwens wel iemand die weet waar hij het over heeft en de informatie die hij geeft is te waardevol om zomaar aan de kant te plaatsen.

En stel je nou voor dat het wel Troef zou zijn. Waarom moet dat dan persé bewezen worden terwijl er door hem volgens mij helemaal geen (of weinig) dingen gezegd worden die niet kunnen.
Het zijn dingen die je kunt bediscussieren, negeren of beamen. Maar moet daarom zo'n persoon helemaal ontmaskerd worden? Ja, omdat Troef een ban heeft. Maar als de informatie nu alleen maar nuttig en niet aanvallend/wraakzuchtig is?
Ik denk dat er ook genoeg andere personen op Bokt zijn die niet willen dat men weet wie hij/zij is omdat ze daar hun redenen voor hebben.

Balte

Berichten: 3550
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:38

Ik kan dagelijks mijn energie kwijt in oa volgende dingen: paarden verzorgen, paarden rijden, dromen over paarden, honden verzorgen, schapen verzorgen, nuttige info meepikken op diverse fora,...dromen over paarden Knipoog
Het kan er bij mij niet in dat er mensen zijn die hun energie blijkbaar doelbewust willen stoppen in het verzieken van topics en het afkraken van andere forumgebruikers.
Ik durf gerust toe te geven dat ik niet graag iets plaats op fokkerij en afstamming, omdat ik geen zin heb in de reacties van sommige mensen. En ik denk dat ik zeker niet de enige ben.
Tot slot nog dit, als leerkracht Nederlands met heel wat jaren ervaring in het lezen van opstelletjes en verhandelingen en als mens met een beetje inzicht in de menselijke psyche durf ik zeggen dat op basis van het geschreven materiaal Anna en Troef zeker niet dezelfde personen zijn. Met alle respect voor Troef maar zijn reacties waren veel korter, hij was ook vlugger op zijn tenen getrapt en liet zich verleiden tot het neerschrijven van scherpe commentaar. Anna daarentegen schrijft stillistisch gezien heel anders, schrijft veel langere zinnen en is veel subtieler in haar commentaar. Zij laat zich niet uit haar tent lokken maar zet sommige mensen heel subtiel en met veel humor op hun plaats.
Het verschil tussen een mannelijke en een vrouwelijke stijl zeker... Knipoog

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:52

Troef en Anna42 zijn niet de zelfde personen, dat kan ik je direct zo vertellen...

Kitty schreef:
De manier waarop Troef tegenwoordig op het andere forum dingen uitlegt vind ik echt grote klasse! Het viel in het begin niet mee, maar nu gaat het gewoon goed.


Amen, en ik vind dat Bokt trots mag wezen op Anna42 en Troef....dat ze hier op bokt zitten, en hun kennis met ons wil delen...maar goed dat vind ik.... OK dan!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:54

Hee Amen Teigetje.
Dat heb ik een maand geleden al gezegd dat hun schrijfstijl niet over een komt.
En dat als toekomstig pedagoge.
Ik zou ziek worden van de mensen die als maar een muur tegen je op proberen te werpen.
Anna probeert mensen na te laten denken, en iemand anders ziet dat als bedreiging voor de denkwijze van het fokken die ontstaan is.
Altijd als men het niet weet beginnen ze met modder te gooien.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:24

Sluit ik me helemaal bij aan. Het is een beetje de tendens te beginnen schelden als je niet meer weet wat antwoorden.
Ik heb het ook al in het topic geschreven: mensen met vernieuwende, andere ideeën dan de massa worden nagewezen. Op een forum zit daar ook nog de faktor anonimiteit bij en de remmen zijn helemaal los.
Ik heb ook geen problemen met Troef/Anna, vind het allemaal heel leerrijk en onthou ervan wat ik er wil van onthouden. Mocht ik de verwijten naar m'n kop geslingerd krijgen die Anna al heeft moeten lezen.... ik was wsch al lang geband (ah nee, gaat niet met een wisselend IP nummer zeker? Knipoog ).

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 17:48

Hoop toch dat er ondanks de warmte lampjes gaan branden, wie weet.

Mensen, kijk wat hier boven allemaal staat, laat het even inwerken en bedenkt dan wat je hier mee kan.

Troef die op een ander forum heel goed mee kan, Anna die in mijn ogen haar best doet niet aan te vallen, alleen op humoristische wijze dingen probeert te weerleggen, kom op wat is hier nou mis mee.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:01

Sommige mensen Geral blijven maar volhouden dat ze gelijk hebben en zonder enig kritiek op elkaar, wel anderen onredelijk aanvallen. Maar als het slachtoffer ze een koekje van eigen deeg geeft, dan zijn ze gelijk verongelijkt. Wijzen ze onmiddellijk de ander op zijn gedrag en springt .........weer voor WIJ in de bres. Van humor moeten ze trouwens niets hebben Dit volk gaat niet naar een cabaretvoorstelling, dan herkennen ze zichzelf en DAT vinden ze niet leuk.

Maar Anna, wel blijven komen hoor, want anders hebben ze het weer gewonnen!!!!!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:05

Goh... de Anna-fanclub komt naar je toe, deze zomer Over kroegmaten gesproken...

Ik bemoei me niet met de topics op FA omdat ik geen verstand heb van fokkerij, maar ik lees ze wel. Ik vind dat het juist Anna is die de verkeerde toon zet.

Dus, misschien mag er toch wel iets kritischer gekeken worden naar de manier van communiceren van het Orakel, genaamd Anna42.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 18:16

Lis, wil je ze quoten hier, kunnen we daar kritisch naar kijken, ik zie ze niet, misschien bedrijfsblind, weet ik niet Haha!

Doe je best zoek een paar quotes OK dan!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:17

Kom op mensen, wie zit er nou flauw te doen Verward

[edit:BartVB]Excuses, laatste bericht verkeerd gelezen Scheve mond Zal de warmte wel zijn. Maar zie nog steeds het nut niet van dit topic Scheve mond Krijg ook behoorlijke deja vu gevoelens naar het moment dat Troef gebanned is. Houd het aub beschaafd en laat dit niet verzanden in een wellus/nietus spelletje waarin niemand meer naar elkaar luistert (en leg me even uit wat het doel is van dit topic Haha!)[/edit]