weer over de collages....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

als jullie in het central collage topic komen, gaan jullie dan ook pagina's terug om alle nieuwe collages te bekijken?

ja
19 (40%)
nee
28 (59%)

Totaal aantal stemmen: 47


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

weer over de collages....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 20:27

naar aanleidng van een discusse over het collage topic , [LK] Het centrale collage topic. , hier een poll.
ik doe dan namelijk wel, pagina's terug om de nieuwe te bekijken. Alleen mogen we er nu maar 1 per week en dan vinden we een beetje weinig. Maar als tegenargument zei de moderator:
Mickey"]
[quote="Yootha schreef:
Het gaat er denk ik om dat iedereen ze maar snel plaatst en dat andere collages dan snel op een andere pagina zitten. En trouwens het zijn nu eenmaal regels die worden opgesteld. So take it or leave it.

Inderdaad Yootha, dat is precies de reden.

Daarbij weet ik nog dat het zelfs een tijdje (een jaartje geleden of zo iets), zo is geweest dat er helemaal geen collages op bokt mochten Knipoog
Dus ik denk dat de bokkertjes tevreden mogen zijn met het centrale topic *LOL*
[/quote]

maar als mensen het dus niet erg vinden om pagina's terug te gaan, waarom dan maar 1 per week. daarom deze poll, of jullie das dus ook doen(pagina's teurg gaan.)

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 21:47

Pff ik wordt nog steeds gek over dat gezeur over ''wie wil een collage maken, pleezzzz''
Verder vind ik het nu onoverzichtelijker dan ooit !!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:18

ik wil het terug

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:26

ik ook

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 22:29

ik eigenlijk ook maar dat gaan ons toch niet lukken

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:15

ik vind het zo wel goed, in 1 topic, maar dan wil ik er wel meer in een week mogen plaatsen!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 23:30

Twinkie schreef:
Pff ik wordt nog steeds gek over dat gezeur over ''wie wil een collage maken, pleezzzz''
Verder vind ik het nu onoverzichtelijker dan ooit !!

Uh, nu het in 1 topic zit vind ik het juist overzichtelijker hoor Verward
Dit is beter dan elke dag 20 nieuwe topics op LK met een collage erin..

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 09:56

Ik vind het ook ideel al die collages in 1 topic. Af en toe kijk ik wat pagina's door, is wel leuk.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 10:08

ik kijk ook pagina's terug, en ik vind dat je der ook wel meer per week mag zetten, desnoods doet ze toch nog een beperking van 7(1 per dag Tong uitsteken) ik denk dat 1 topic het beste is, niet overzichtelijk maar de foto's die je erop heb gezet zijn anders zo snel weg

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:07

Spirit"]
[quote="Twinkie schreef:
Pff ik wordt nog steeds gek over dat gezeur over ''wie wil een collage maken, pleezzzz''
Verder vind ik het nu onoverzichtelijker dan ooit !!

Uh, nu het in 1 topic zit vind ik het juist overzichtelijker hoor Verward
Dit is beter dan elke dag 20 nieuwe topics op LK met een collage erin..
[/quote]


Ja,maar kimberley en ik hebben gister 2 collages neergezet,en er is nog steeds niet op gereageert,door al die reacties (nog steeds Boos! ) van ''wie wil er pleezzz een collage maken'' en nog steeds die discussie over collages.Het was toch de bedoeling dat je collages in dat topic neerzette ??
Of zit ik nou fout Verward

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:22

Kan de moddie van dat forum niet het topic op slot zetten totdat er een nieuwe collage in gezet mak/kan worden? Dan kan niemand reacties plaatsen, maar dan kun je wel alle collages onder elkaar zien.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 11:24

Twinkie schreef:
Het was toch de bedoeling dat je collages in dat topic neerzette ??
Of zit ik nou fout Verward

Dat is het ook Twinkie.
Maar het was ook bedoeld om een centrale plek te hebben om elkaar vragen mbt de collage te kunnen stellen en het uitwisselen van tips.

Verder heb ik nu al twee keer een split van het Centrale topic op de Mesthoop gezet. De reden staat vermeld in het topic.

Verder bestaat dit topic nu een week en had het al 7 pagina's misschien zelfs al wel 8 inclusief de berichten die inmiddels op de MH staan. Dat tekent dus dat er gemiddeld een pagina per dag bij is gekomen. Dat lijkt mij toch al behoorlijk wat.


En nee, ik ga het niet op slot zetten tot er een nieuwe collage geplaatst kan worden. Dat is voor iedere bokker weer anders. Het enige wat ik vraag is dat er maar één per week geplaatst wordt door iedere bokker die een collage wil laten zien.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:16

Ik ben het helemaal eens met Mickey. Er is trouwens maar een beperkte collage groep bokkers. En we moeten het leuk houden voor iedereen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 13:24

ik word ook een beetje gek van dat gezeur... je kunt anders toch ook een collage via pb aan iemand laten zien??
vind het wel overzichtelijk nu het in 'één topic staat!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 14:37

Ik kijk nooit in het collage topic omdat collages mij niet interesseren. Toen ze nog gewoon op LK stonden vond ik het erg vervelend. Leuke foto's die ik wilde bekijken zakten heel snel weg en ik moest idd veel pagina's terug.

Nu de collages lekker in 1 topic staan vind ik het wel plezierig. Verder ben ik het helemaal eens met Mickey. Als je een collage hebt gemaakt kun je die toch idd per PB aan iemand laten zien? En diegene kan hem dan toch in het collagetopic plaatsen als je in die week al eerder een collage hebt geplaatst .

Ik zie het probleem niet zo Lachen.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 22:25

Citaat:
En diegene kan hem dan toch in het collagetopic plaatsen als je in die week al eerder een collage hebt geplaatst .


nee dat mag juist dus niet. Je mag er nu nog maar 1 per week plaatsen en adners worden ze dus op de mesthoop gedumpt.

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 23:21

Annetje schreef:
Kan de moddie van dat forum niet het topic op slot zetten totdat er een nieuwe collage in gezet mak/kan worden? Dan kan niemand reacties plaatsen, maar dan kun je wel alle collages onder elkaar zien.


dat vin ik ook wel een goed plan, ik hoef alleen maar leuke collages te zien en als ik er iets op aan te merken heb stuur ik toch wel een PBtje

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 01:38

het zou misschien beter zijn.
om je collages op een site te zetten onder 1 map
en die map door linken naar bokt als iemand er dan op klikt
zien ze gelijk al je collages en als je een nieuwe gemaakt heb doe je een link naar die nieuwe collage
dat spaart ruimte uit
en als er iemand is die een collages
door iemand wil laten maken kennen ze dat via pb'tjes regelen
1 per week is weinig
maar stel je voor dat iedereen er 1 per week zou plaatsen
dan is het dalijk de langste topic van bokt
en het kan natuurlijk ook niet dat het dalijk tot in de honderd pagina's verder gaat

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-03 00:31

Het lijkt me ook wel handig als alle collage makers op een pagina komen te staan, dat je die gewoon kan PBen.