[KS] is weg ;( !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

[KS] is weg ;( !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 23:31

Las net in een topic, dat [KS] weg is Verdrietig , net nu de geboorte van mijn eerste veulen voor de deur staat !!
Ben ik nu nog de enigste die op een (heel laat) veulen zit te wachten ??
Jammer hoor, ik had hem/haar graag willen showen !!
Is het niet mogelijk om het forum weer terug te krijgen ??
Ik snap best dat het een beetje vol op bokt wordt, maar kan je dan ijv. niet beter [DO] weghalen ?? Dat is inmiddels toch al helemaal gesloten Verward !!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 23:56

Sterre, je kunt je veulen toch nog steeds op de andere fora showen? Ik neem aan dat het forum weg is omdat de grootste geboortegolf voorbij is en het dan dus ook niet erg is om een geboorte in een ander fora te zetten. Lijkt me tenminste logisch... Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-03 00:19

Nee, natuurlijk is dat niet erg Knipoog , maar ik had het gewoon zo leuk gevonden Lachen ! Daarbij werd er aan het "begin" van het veulen-seizoen gevraagd, om de foto´s van veulens op [KS] te plaatsen!
Ik twijfel nu alleen of ik de foto´s bij [ITP] moet gaan zetten, of bij [LK] Verward . Hmm... misschien Mickey dan maar vragen !

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:44

Ik denk voor je merrie dat het bevallen geen lol met je knol is Lachen Bij [iTP] dus Cheese!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 00:50

Gewoon bij ITP, zou ik ook zeggen. Tenslotte wil je eerlijke kritiek op het veulen, toch? Haha!