gezeik op prijzen (EA)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

gezeik op prijzen (EA)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 22:29

ik wordt er zo niet goed van.
Als ik Honey wil verkopen voor 10.000 euro, dan vraag ik 10.000 euro. Of ik het ook krijg is absoluut een 2e, maar dat ik het ervoor wil vragen is MIJN zaak.
Als je iets te duur vind kan je realistisch bod doen, dat zou ik bovenstaand voorbeeld geval, dus geen 500 euro zijn.
ALs je uberhaubt al geen intresse hebt, reageer dan gewoon niet!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:10

uh ... is dit geen reactie op een ander toppic Stef?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 23:21

Denk het niet want ze heeft wel de topictitel goed ingevuld?

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:18

Ik kan het iig geval ook niet helemaal volgen..

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 09:29

Iedereen is vrij om te bieden wat hij of zij wil, maar idd, als je met zo'n bod komt, reageer dan gewoon niet...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 10:05

nee, dit is geen reactie op een bepaald topic. Dit is gewoon een grote ergernis van mij

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:46

Ik kan me dat wel voorstellen, er is de laatste tijd best wel veel commentaar: zoveel? zo weinig? leuk, mar ik heb dat niet nodig enz....reageer dan niet.
Natuurlijk is iedereen vrij te reageren, maar door dier eacties wordt het zo onoverzichtelijk allemaal.
Of 15 mensen die een foto vragen (zelf ookwel es gedaan Bloos is echt rete irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:14

Of mensen die vragen of het een merrie is,

terwijl er in de beschrijving staat "lieve donkerbruine ruin van 1.70"

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 15:52

Ja idd Haha!: te koop, witte ruin van 1,60
vraag: hoe groot is die zwarte hengst? Welke kleur? Waarom is er geen foto? Is het een shetlandhaflinger? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 18:45

Ja idd, staat het duidelijk in de tekst, krijg je dat soort vragen Lachen
Ja.. oke iedereen leest er wel eens overheen...

En idd dat gezeik op een vraagprijs van iemand

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:11

Ja ik vind als je interesse hebt reageer. Of als je een tip hebt als mensen bijv. iets zoeken.
Maar dat commentaar wat je steeds weer krijgt is vervelend. Maarja dat is met meerdere topics zo, je denk iets leuks te plaatsen en je krijgt alleen maar commentaar. Of mensen hebben op of aan merkingen naar elkaar toe wat dan eigenlijk off topic is.

Het probleem is dat er zoveel mensen op bokt komen, dus veel verschillende karakters bijelkaar, en dat botst. Ieder doet het op zijn of haar manier en die manier van dingen doen vind de ene normaal en de ander belachelijk. En dat is dus ook met sommige prijzen die mensen vragen voor zijn of haar paard of andere artikelen. De ene vind het normaal en de ander denkt die is niet goed... Frusty

Kijk ook eens naar de leeftijgroepen die steeds weer commentaar geeft... en die steeds onderling ruzie hebben. Ik denk dat veel bokkers last hebben van de pubertijd Haha!

Ja wat wil je er aan doen???? Kwaad worden op zijn tijd is denk het enigste wat je er aan kan doen.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:09

Of die mensen die absoluut helemaal geen interesse hebben in een advertentie, maar wel megahard om een foto schreeuwen. Vraag dan alleen om een foto als je interesse hebt, of pb de topicstarter vriendelijk. Maar niet op de manier van: Foto?????????????????

Net als over de vraagprijs. Sommige mensen willen gewoon een vraagprijs geven via telefoon, niet de prijs op internet neerzetten. Dat is heel simpel, als je interesse hebt, bel je even.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 22:44

rinnie1982; Foto vragen is inderdaad irritant. Dat soort berichten probbeer ik maar over heen te lezen.

Afgeven op de prijs ... Dat heb ik pas een keer gedaan Bloos . Stom van me. De paarden zijn na de euro gewoon duurder geworden, en ik ben dat duidelijk niet gewend. Voortaan dus vingers thuishouden Lachen .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 23:29

waar het me om gaat fsoudan, tuurlijk weet ik dat hon geen 10.000 waard is (overigens voorbeeld, ze is niet tk Haha!) maar als ik dat ervoor wil vragen, is dat MIJN zaak, maar nee, je topic wordt volledig verknald.
Ik heb het pas nog aan de hand gehad met de haflingers van mijn vriendin. Dat zij 1000 euro voor een hengstveulen vraagt.... Ok, ik vind het ook veel, maar het zijn haar pony's, en als zij dat ervoor wil vragen, prima

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 00:02

ik zit me hier ook al een tijdje aan te ergeren.... helemaal met je eens dus Stef... Lachen

Of van die reacties van "Wat een leuk paardje... ik mag 'm helaas niet van mijn ouders... "

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:22

Ik ben het helemaal met je eens.
Als jij het 't dier of de spullen niet waard vind jammer dan doe of ene bod of reageer niet als je toch niet van plan bent wat te kopen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 17:50

Ja ik begrijp je wel Stef. Maar het gebeurd ook in andere forums dat er onnodig commentaar wordt gegeven, en daardoor hele topics naar de knoppen worden geholpen. En bij ea misschien meer als bij andere. Meestal als het ergens zover is dan klik ik dat hele topic al weg. Ik heb geen zin om al dat gezeik van andere te gaan zitten lezen.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 14:28

Het is idd jammer dat sommige topivs onnodig worden verziekt door domme vragen en opmerkongen. Als je geen serieuze interesse hebt, reageer dan niet.
Ik kijk ook naar advertenties, maar reageer zelden, omdat ik ze toch niet koop (heb al genoeg paardjes).