Waarom rassenpraat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Waarom rassenpraat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:26

Ik had het al een keer eerder aangekaart dat ik het raar vond dat ik geen KWPN-praat mocht aanmaken maar andere 'praat' topics wel mogen.

Ben nu zover dat er dus geen nieuwe bij mogen komen omdat Bart de ...praat topics liever helemaal weg wil hebben. Maar wat is dan het nut van het forum rassenpraat?
Er staat bij alleen met een specifieke vraag. Wat voor vraag moet dat dan zijn, ik vind het allemaal maar een beetje vaag... Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:31

Zie:
[RP] Einde van de ....-praat topics

Die praat topics zijn gewoon enorme slowchats waar over het algemeen erg weinig informatiefs uit komt. Als je iets wilt weten, start een nieuw topic en stel je vraag. Doe dat bij voorkeur met een titel als:

[KWPN] Hoe paspoort aanvragen voor KWPN-er?

(ik noem maar wat Haha!)

Dat is een heeeeeeel stuk overzichtelijk dan 1 topic van 30 pagina's waarin 10 discussies door elkaar heen lopen en het overgrote deel slap gezever is Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 22:35

Ok ik snap het, maar moest voor dat soort vragen nou een heel nieuw forum gemaakt worden?
Het worden er al steeds meer. Maar ja, daar zijn genoeg meningsverschillen over...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:38

Tja, VMR en PP zijn gewoon veeeeeeel te druk. Je topic staat daar na een paar uur op pagina 2 Scheve mond Er moest dus wel wat gebeuren.

We hebben nog ongeveer even veel forums als toen we 2000 nieuwe berichten per dag hadden (en toen gingen sommige forums al te hard). Nu zijn het iets van 5000 nieuwe berichten per dag Scheve mond