Inventarisatie extra forum alternatief/paranormaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Moet er een 'alternatief/paranormaal' forum komen?

Poll eindigt op

ja graag!!!
17 (32%)
nee, niet nodig
31 (58%)
Maakt mij niet uit
5 (9%)

Totaal aantal stemmen: 53


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Inventarisatie extra forum alternatief/paranormaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 21:21

Bij deze maar even. Kijken of we zo'n forum kunnen krijgen. Wie ziet graag dat er zo'n forum komt? En heb je dan ideeen over de indeling hiervan? Jantien heeft een pb'tje aan Bart gestuurd. Nu maar hopen dat hij ons goed gezind is.

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:46

Nee, ik zie er ook haast geen topics over, dus ik denk dat ze nog gewoon bij Algemeen en Kippenhok geplaatst kunnen worden.
Verder vind ik dat er eigenlijk teveel fora zijn

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:58

Hmmm ben niet echt voor, zie ook nog niet veel topics over dit onderwerp gaan...

Het moet wel een forum zijn wat elke dag wel bezocht word...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 03:55

Ik vind het een heel interessant onderwerp, dus ik heb voor ja graag gekozen Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 05:01

Natuurlijk is het een heel intressant onderwerp. Misschien vinden veel bokkers hetzelfde.

Maar bokt is een paardensite. Natuurlijk staan er ook niet-paarden gerelateerde fora maar die zijn allemaal vrij algemeen.

Bijv Algemeen.(gemaakt zodat mensen ook konden praten over onderwerpen naast het paardrijden)
kippenhok.(om gewoon eens lekker melig op te kunnen zijn) etc

Als we nu een alternatief/paranormaal forum maken dan zijn er nog duizend en een andere onderwerpen waar we een forum over kunnen maken. En wordt bokt alleen maar onoverzichtelijk. Daarbij bestaan zulke fora al.

Verder zijn we niet al te happig om steeds maar nieuwe fora erbij te maken. Als we dat doen dan is dat omdat er veel topics zijn over dat onderwerp. En niet tijdelijk maar voor een langere tijd.

Dus ik denk niet dat zo'n forum toekomst heeft.

Voor de geintresseerde:
Paranormaal Jotin's Paranormale Website

Spiritueel/Paranormaal Zus & Zo

Onder andere een Spiritueel/Paranormaal forumOnzeGidsen

Paranormaal &Spiritueel
Farida's Forum

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 07:25

Ja gekozen. En het is zo dat Bokt een paardenforum is maar het paranormale/alternatieve wordt hier juist in relatie met paarden gebracht. Vandaar dat ik het liever hier zie dan apart. Leuk dat er aparte fora over zijn maar in combi met paarden toch liever op Bokt.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:49

alhoewel ik het zeer interessant (wat een rot woord) vind heb ik op nee gestemd. sorry vind dat er al erg veel fora zijn en dat dit niet op bokt hoort.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:29

Ik heb op JA GRAAG gestemd.... zeker omdat ik met Banjer ook met het "paranormale" bezig ben.... Lachen

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:15

Ik heb ook op ja gestemd. Het zou natuurlijk niet een algemeen forum over paranormale en alternatieve gebeurtenissen moeten worden maar wel betrekking moeten hebben op het alternatieve en paarden in combinatie natuurlijk.
Ja dus

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:32

Timbers schreef:
Ik heb ook op ja gestemd. Het zou natuurlijk niet een algemeen forum over paranormale en alternatieve gebeurtenissen moeten worden maar wel betrekking moeten hebben op het alternatieve en paarden in combinatie natuurlijk.
Ja dus


hier ben ik het ook mee eens.
ik heb ook voor ja gestemd.
ik begrijp dat sommige denken dat het paranormaal niet bij bokt hoort omdat het meer voor paardenpraat is.
maar juist door bokt ben ik bij het paranormale beland, én het is dan ook voor beide paarden van mij.
ik heb al een poos lopen tobben wat ik nou moest doen, en ben dan ook heel blij dat ik het verhaal van fasel hier op bokt gelezen heb.

mijn mening is dan ook, dat er misschien meer mensen zijn die wat willen met hun paard, maar niet de juiste persoon weten te vinden.
ikzelf wist dus ook niet of er wel zo iemand voor paarden was.
en ook zelf vind ik het wel interresant om verhalen en belevenissen van anderen mensen met hun paarden te lezen op dit gebied.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:39

ik vind dat er genoeg fora zijn en ik kan me betere onderwerpen bedenken dan deze. van mij hoeft het niet, het wordt alleen maar onoverzichtelijker en je houdt mensen van elkaar weg.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 16:58

Jammer dat je er zo over denkt SP. Ik vind juist dat je mensen zo bij elkaar houdt. Als ze gaan uitwijken naar andere fora dan mis je informatie en kennis en dat kunnen we in alle opzichten goed gebruiken in onze hobbies.

Zag dat er wel 'rassenpraat; is toegevoegd. Lijkt mij ook niet echt nodig dangezien je dat onder Fokkerij en Afstamming kunt scharen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:35

Fasel schreef:
Zag dat er wel 'rassenpraat; is toegevoegd. Lijkt mij ook niet echt nodig dangezien je dat onder Fokkerij en Afstamming kunt scharen.
als je zo redeneert kan je jouw onderwerpen ook onder algemeen kwijt Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 12:10

Hangt ervan af. Gaat overigens niet alleen over mijn onderwerpen. Was een algemene vraag van meerdere mensen. MAar goed, onder alternatief kan je scharen Reiki, helderziendheid, paranormaal genezen, handoplegging, magnetiseren. Dit kan je nog categoriseren naar paarden, overige dieren, algemeen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

En dan weet ikd at jij gaat zeggen dat je dat met rassen ook kan doen maar die blijven dan toch onder FA vallen Knipoog

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:14

Misschien is het interesant om eens een paranormale bokt dag te organiseren, er zijn hier een aantal mensen die ermee bezig zijn en het is misschien wel interesant om dat eens samen te brengen.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:15

Ik heb nu iets meer ervaring met paranormaal gedoe en ben nog meer geinteresseerd Haha! maar had toch al ja gestemd Tong uitsteken

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 13:46

ik ben ook nog steeds geinteresseerd.
had ook ja gestemd en na vandaag helemaal.
want ik heb net ook iets meegemaakt en zal er ook een verslagje van schrijven.
het is en blijft voor vele mensen heel "raar" dat andere dingen zien, horen en voelen.