Dienstmededeling: Verkleinen van foto's voor Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 15:15

Nice, alleen ik heb het niet nodig, het gaat voor mij langzamer dan met gewoon photoshopje ofzo, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel willen gebruiken.



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 18:10

Het lukte mij wel om de foto te verkleinen, echter als ik op het plaatje klikte om op te slaan, ging hij terug naar de verkleiner en heeft hij nog niets opgeslagen Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 23:56

Anique_Vaandrig schreef:
Sypheron, heb je niet per ongeluk met je linkermuisknop geklikt? Dat deed ik ook en toen gebeurde er hetzelfde als bij jou! Je moet op je rechtermuisknop drukken!


Dan kan je imo beter de linkermuisknop uitschakelen dat die het niet doet, of dat hij het als gewoon plaatje ziet...

hmm er staat toch heel duidelijk: Klik op de foto om deze op te slaan.
Als het alleen de rechtermuisknop zou betreffen waarom wordt dat er niet meteen neergezet dan?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:39

Ja maar Wmijn, normaal is het ook niet mogelijk om met je linkermuisknop op een plaatje te clicken, tenminste er gebeurd dan weinig... hierbij sluit het venster.. Zorgt dit trouwens niet voor een megahoeveelheid dataverkeer?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:28

Hmmm dat laatste zal waarschijnlijk verklaren waarom mijn plaatjes ineens weg waren en hij dat adres blokkeerde, puur en alleen omdat er te veel aanvragen hij deed... zal ik maar even 6.0 downloaden dan? Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 12 bezoekers

cron