Hulp gevraagd: Plaatje vergroten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Hulp gevraagd: Plaatje vergroten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 10:57

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een plaatje te vergroten zonder dat daarbij de kwaliteit verloren gaat. Ik heb het geprobeert in Paint en in Photo editor, maar ik kom er niet uit.
Weet iemand met welk programma dit wel kan, of doe ik iets verkeerd? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag.
Het gaat trouwens om het plaatje uit mijn avatar...
Wie weet raad?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:46

Tenzij het origineel in zeer hoge resolutie is genomen kan je niet van kwaliteitverlies onder uit ... of je moet 'm printen, op een copiemachine vergroten en terug inscannen. Dan valt het stukken meer mee, maar moet je tuurlijk terug kleuren bijstellen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 15:59

Hmm... het origineel is idd niet veel groter dan de avatar. Dan zal het niet lukken, denk ik.
Terugscannen wordt ook lastig. Ik denk dat de kwaliteit dan ook niet geweldig zal worden.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:23

Linda, als je intresse hebt, ik heb net een mooi prentje gevonden van een tinker, als je je email kan geven of mij mailen stuur ik het je door. (m'n mail in m'n profiel). Het is flink wat groter dan je avatar.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:34

Ik zie nu net bij het plaatsje de naam "Yorgos bewerkt.jpg" .... weet je van iets meer? Verkoop jij iets op marktplaats ... ??? Het plaatje blijkt dan nog jou tink te zijn ook .....!!!!!!!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 19:08

Ik pb je even...

hinnik

Berichten: 126
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:18

dan klik je met de rechtermuisknop op die foto dan klik je op bewerken dan klik je op beeld, dan in/uitzoomen dan klik je op aanpassen end an op het meeste procent en dat is bij mij 800% en dan klik je op o.k. en dan moet ie het doen ................. ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz Slapen