Waarom eerst 25 geschreven berichten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Waarom eerst 25 geschreven berichten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 14:37

Ik vraag me af waarom je bij bepaalde Forums zoals EA eerst 25 berichten moet hebben geschreven, dat vind ik best wel irritant, en zit nou allemaal onzinnige antwoorden te geven enzo.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:40

Dat is om ervoor te zorgen dat mensen niet alleen naar bokt komen om advertenties te plaatsen en het is dan ook niet de bedoeling dat je onzinnige berichten gaat plaatsen om zo snel mogelijk 25 berichten te hebben.
Er is genoeg interessants te lezen op bokt, waar je ook nuttige reacties op kunt geven, dan zit je zo aan die 25 berichten. Bij nutteloze berichten heb je namelijk kans dat ze weer verwijderd worden, dus dan schiet het nog niet zo op Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:40

Je bent er al bijna Lachen

Ik geloof dat het is omdat er anders alleen maar mensen zich aanmelden om gratis een advertentie te kunnen plaatsen.

En aangezien het een forum is en geen marktplaats of zo, was dat de bedoeling er niet van.

Maar nou reageer je nog weer ff op mijn berichtej, en je hebt er alweer een plaatsing meer bij Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:50

Whaha,
Maar de berichten gaan hard hoor, ik ben in september begonnen, en kijk dan maar eens naar mijn berichten Haha!

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:10

tja ik ben helaas niet zo snel met mijn berichten maar goed, er komen dan ook alleen slimme antwoorden uit mij Haha!

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:34

oh is dat zo dat je eerst 25 berichten voor sommige nodig hebt. nooit nooit gemerkt. Ik nog eens niet hoeveel berichten ik heb gepost Haha!