Ligt pixfun eruit ofzo?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 11:26

Bij mij hetzelfde liedje Een paar weken geleden lag pixfun ook al 2 dagen ofzo plat en daarna deden mijn foto's het weer... balen! Gisteren deden ze het nog gewoon hoor maar geduld het zal wel weer goedkomen Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 11:31

avantilover schreef:
Dat hoop ik.... anders heb ik een heleboel te doen in de vakantie Scheve mond Knipoog


Haha jij hebt tenminste vakantie Tong uitsteken Het leven van de werkende mens is hard Haha! Het komt waarschijnlijk wel goed hoor want wat jij hierboven beschrijft had ik vorige keer ook... ik klikte op de foto's in pixfun en dan kwamen ze even terug en vervolgens waren ze opeens weer weg Lips are sealed Na ongeveer 2 dagen was alles weer in orde!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:20

newforestlover schreef:
Heb het nog niet met mijn foto's gemerkt


Heb jij je foto's geupload bij www.pixfun.com dan Verward

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 15:31

Ik heb mijn foto's afgelopen vrijdag maar ergens anders ge-upload... werd niet goed van pixfun Ligt er al een week uit. Nu doen mijn foto's het weer Haha! via picserver zie ITP.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers