sandorra schreef:
Op basis waarvan, besluiten alleen de moderors dat. Volgens mij bestaat bokt uit het grootste gedeelte uit gebruikers en niet uit moderators en beheerders. Waarom kunnen we wel stemmen welk sub-forum we willen. En niet of de mesthoop teruk komt. Die 4 sub-forums ehbben voor mij en met mij vele andere bokkers geen aanvulling gehad. Snap niet waardoor het mod-team en beheerderteam zo stug is geworden!!
Misschien doordat het onmogelijk is om meer dan 30.000 gebruikers tevreden te houden? Een beetje inlevingsvermogen mag wel hoor, moderators bestaan niet om jou tevreden te houden.
Over de vraag op basis waarvan de mods beslissingen mogen zonder 'meeste stemmen gelden', Bokt is een (gratis!!) dienst waarvan we blij mogen zijn dat hij al zo lang bestaat. Je kunt het niet eens zijn met de regels, dat aankaarten, meestal wordt er nog serieus over nagedacht ook en als daar vervolgens niks aan veranderd wordt heb je je er nou eenmaal bij neer te leggen. Daarmee wil ik niet zeggen dat je nergens kritiek op mag hebben maar ik vind het echt een beetje idioot om te denken dat de gebruikers hier de dienst uitmaken.
Bij de weg, posten in (onnodige) kleurtjes is niet toegestaan