[Discussie] Nieuwe forumindeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 12:51

sandorra schreef:

Op basis waarvan, besluiten alleen de moderors dat. Volgens mij bestaat bokt uit het grootste gedeelte uit gebruikers en niet uit moderators en beheerders. Waarom kunnen we wel stemmen welk sub-forum we willen. En niet of de mesthoop teruk komt. Die 4 sub-forums ehbben voor mij en met mij vele andere bokkers geen aanvulling gehad. Snap niet waardoor het mod-team en beheerderteam zo stug is geworden!!

Misschien doordat het onmogelijk is om meer dan 30.000 gebruikers tevreden te houden? Een beetje inlevingsvermogen mag wel hoor, moderators bestaan niet om jou tevreden te houden.

Over de vraag op basis waarvan de mods beslissingen mogen zonder 'meeste stemmen gelden', Bokt is een (gratis!!) dienst waarvan we blij mogen zijn dat hij al zo lang bestaat. Je kunt het niet eens zijn met de regels, dat aankaarten, meestal wordt er nog serieus over nagedacht ook en als daar vervolgens niks aan veranderd wordt heb je je er nou eenmaal bij neer te leggen. Daarmee wil ik niet zeggen dat je nergens kritiek op mag hebben maar ik vind het echt een beetje idioot om te denken dat de gebruikers hier de dienst uitmaken.

Bij de weg, posten in (onnodige) kleurtjes is niet toegestaan

Echwel

Re: [Discussie] Nieuwe forumindeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:52

Wat heb je er trouwens aan om al die ellende die op de mesthoop gegooid is te lezen??

Zoals ik al eerder schreef vind ik dat een vorm van ramptoerisme,en waaraan iedereen opeens mee wil doen.

Het betreffende topic over Rk vond ik zeer denigerend en beledigend en vond het ook zeer normaal dat dit voorgoed weg is.Dat mensen het hierna nog willen lezen zegt goenoeg over hen..

Verder van rare topics over discriminatie, drugs en sex ben ik blij dat ze niet meer zichtbaar op de mesthoop liggen.
Ik heb een dochter hier op bokt en wil beslist niet dat ze al die rotooi van de mesthoop leest.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:49

Voor de mh moest je vroeg aanmelden enne ik weet niet hoe oud je dochter is, maar óf je doet net alsof de mesthoop hier netzo is als de gemiddelde vuilnisbak in amsterdam met spuiten drugs, condoom's e.d. óf je dochter is van dien leeftijd dat ze helemaal niet op bokt hoort te zitten.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:50

ik vrees dat we inderdaad dat soort berichten op MH hebben staan. Op dit moment staat op blz 1
- 90 % verkeerd geplaatste advertenties
- het topic van RK
- en wat dubbel geplaatste reacties

IK heb speciaal even gekeken.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:13

Wat is daar nou 'gewelddadig, crimineel, seksisch' aan?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:24

Gelukkig hebben we die ook niet dagelijks
Ik heb dus alleen even de 50 laatst verplaatste berichten bekeken, dwz van de afgelopen 3 dagen!

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 15:34

nog even iets anders, misschien heb ik er overheen gelezen, maar komt er ook nog een subforum oid over springen?

Echwel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:40

Sammie schreef:
Wat is daar nou 'gewelddadig, crimineel, seksisch' aan?

Nou als ik op voedertijd recepten voor hasj cake aantref.
En hoe sommige in discussies over buitenlanders zich uitlaten , is mijn dochter van 13 daar echt te jong voor.
Deze kinderen willen over paarden praten en niet over hasjcake enz..
Laatst bijgewerkt door Echwel op 19-01-06 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:45

Mag ik dan die ene topic van paardencondooms weer teruglezen

Totzover ik weet was het geen kwetsende topic, alleen maar hillarisch. Maar toch is het naar MH verplaatst

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 17:11

Ja die paardencondooms dat was grappig

@ stalechwell, hoe jij je dochter op wilt voeden is natuurlijk geheel aan jou, maarrrr ik denk dat je dan héél internet mag afsluiten als ze al niet eens iets over hajscakes iets mag lezen (lezen!). Goed hoort misschien idd niet op bokt, maar rest van internet is er ook nog. En... ik denk dat iemand van 13 meer weet dan jij hoopt dat ze weet.
En.... de verboden vrucht proeft het lekkerst.

Maar goed . merendeel is dus gewoon onzin wat er op MH staat.

Ikzelf vind het enerzijds wel jammer dat ie weg is, anderszijds maal ik er niet om dat ie weg is.

Rest in peace Pokemon.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 17:31

Mij lijkt de mesthoop erg leuk, verder zou ik willen voorstellen om TI weg te halen en daar ezels van te maken omdat ezels toch best andere beesten zijn. En tinkers zijn toch gewoon bonte koppige paarden .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:23

Sammie schreef:
Ja die paardencondooms dat was grappig

@ stalechwell, hoe jij je dochter op wilt voeden is natuurlijk geheel aan jou, maarrrr ik denk dat je dan héél internet mag afsluiten als ze al niet eens iets over hajscakes iets mag lezen (lezen!). Goed hoort misschien idd niet op bokt, maar rest van internet is er ook nog. En... ik denk dat iemand van 13 meer weet dan jij hoopt dat ze weet.
En.... de verboden vrucht proeft het lekkerst.

Maar goed . merendeel is dus gewoon onzin wat er op MH staat.

Ikzelf vind het enerzijds wel jammer dat ie weg is, anderszijds maal ik er niet om dat ie weg is.

Rest in peace Pokemon.

toen ik 10 was wist ik al wat spacecake was hoor

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 23:15

En ben je nog opgegroeid tot een keurig meisj?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:07

mwoah vind zelf van wel

ik drink niet, ik rook niet en ik spuit niet...
En ja toen ik 10 was wist ik écht wel wat het inhield hoor

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:54

Ik zit zelf heel veel op rijtechnisch en vraag maar raak en vind het een goed idee om dit te verdelen in verschillende onderwerpen goede keus.Nu heb je idd kans dat jouw vraag wat langer blijft staan en niet na een paar minuten al onder aan de pagina staat of nog erger.Paardenwelzijn ziet er ook goed uit.Ik heb verder geen toevoeging wilde alleen even laten weten wat ik er nu over denk nu ik het net gelezen heb.

Zit te veel op de andere onderwerpen en lees dus nu pas dit topic .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 18:48

Vind het een erg goed idee !

maar komt het er dus ook, en vanaf wanneer? Ben toch eigenlijk wel benieuwd, en kijk al uit naar de nieuwe forum indeling !

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:14

Lielle schreef:
daar gaan alle verwijdere topics naartoe, en die komt niet terug

we zijn er op dit moment erg hard mee bezig, dingen die onder andere geregeld moeten worden zijn namen, afkortingen, omschrijvingen en charters voor alle fora + een mod herindeling naast de technische aspecten.

daar zijn we nu mee bezig

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:00

Dit is echt wat hoor lekker overzichtelijk voor iedereen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:33

Misschien is het handig om iets te regelen voor al die topics die de mesthoop op gaan..
Dat bijvoorbeeld iedereen die gereageerd heeft een melding krijgt dat het naar MH is verplaatst.
(zoiets als een Tem misschien? )

Want kijk maar naar de ontelbare topics 'Je hebt geen toestemming..'
Ik weet niet of het te realiseren is, maar 't is maar een idee..

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 15:08

stef schreef:
sylleke, wat je zegt is wel zo, maar zou het niet zo zijn dat mensen dan teveel in hokjes gaan denken?
Haflinger mensen kunnen van tinkermensen leren, tinkermensen kunnen van kwpn mensen leren, kwpn mensen kunnen van fjord mensen leren, etc etc
Erg late reactie van mij.

Maar daar heb je ook weer gelijk in.

Zo'n bloopertopic met alle grappig topics enzo lijkt me wel hilarisch leuk.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:06

Leuk om zo weer op de hoogte te zijn Meeste al wel een paar keer gelezen op FZ

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 15:43

Hoe gaat dat straks met MP worden. Ik vind het hier en daar net een verkapte Huiskamer aan het worden.

balli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 13:22

is het al bekend wanneer de nieuwe opmaak in gebruik gaat worden genomen?

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:06

Ja idd, daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 10:22

we hebben inmiddels voor een groot deel van de fora de charters en de mod indeling afgerond, er moet nu op een rijtje gezet worden wat er verder nog moet gebeuren om de forumindeling door te voeren.