IP adres veranderen hoe?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Blueberry

Berichten: 3242
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:35

Ik zou zeggen, neem contact op met je provider!
Ik heb ADSL en wissel regelmatig van IP ardes. Gewoon naar 'start' dan op 'netwerkverbindingen' klikken. 'mijn netwerklocaties' weegeven. dan op 'LAN-verbinding' klikken met je rechtermuisknop. En dan op 'herstellen' klikken. Dan gaat ie een nieuw adres aanvragen.


Blueberry

Berichten: 3242
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:36

Heel simpel dus


Blueberry

Berichten: 3242
Geregistreerd: 11-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:45

Ranja schreef:
Tessa_frida schreef:
Ik zou zeggen, neem contact op met je provider!
Ik heb ADSL en wissel regelmatig van IP ardes. Gewoon naar 'start' dan op 'netwerkverbindingen' klikken. 'mijn netwerklocaties' weegeven. dan op 'LAN-verbinding' klikken met je rechtermuisknop. En dan op 'herstellen' klikken. Dan gaat ie een nieuw adres aanvragen.

Dat heeft weinig zin voor de buitenwereld hoor...

Zoals je zelf al zegt gaat dat over je LAN verbinding, dus je interne ipadres. Daarnaast heb je ook nog een extern ipadres en die krijg je toegewezen door je provider en kun je dus zelf niet vernieuwen.


Oh ja nouja ik ben geen computernerd dus als mn computer zeght dat ie een nieuw IP adres aanvraagt ga ik er vanuit dat ik een nieuw IP adres krijg... En over intern of extern heb ik nooit iets gehoord. K heb t ook met me provider over gehad en die vertelde me ook niets over intern of extrend dus dat is nieuw voor mij..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers