Bokt erg vaag op school...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Bokt erg vaag op school...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 13:26

Ik zit regelmatig op school op bokt (lichtelijk illegaal, maar goed) maar bokt ziet er best wel erg vaag uit dan. Avatars gaan over de tekst die er onder staat heen, ditzelfde gebeurt ook met plaatjes in een tekst, die gaan soms zelfs over de volgende reactie heen, als ze groot genoeg zijn. Ook kan ik regelmatig refreshen, omdat ik alleen maar een blauwe pagina krijg, waar verder niets op staat... Dat laatste als ik een topic probeer te openen...
Bovendien is en de avatar van maaike lichtelijk overspannen (weet je hoe snel dat schaapie kan springen Haha! ) Ook kan ik de smielys niet aanklikken, moet dus de codes weten...
Ik geloof dat we een netwerk hebben en de browser is netscape... Ik vind het helemaal niet leuk zo. Ligt het aan bokt (kan me niet voorstellen Haha! ) ligt het aan het netwerk, ligt het aan netscape, of ligt het eraan dat het illegaal is en de puter me dus aan het pesten is Afbeelding


Moddies en beheerder staan ook nog in vette, maar zwarte letters onderin, terwijl normale gebruikers spontaan kleurtjes krijgen...
[edit] nog meer kwaaltjes[/edit]
Laatst bijgewerkt door Jacksel op 02-12-02 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:29

Ligt aan de oude versie van Netscape.. Netscape 4.x wil nog wel eens problemen geven met phpBB met SubSilver (of het Bokt template dat daarvan afgeleid is).

NS4 is best wel heel erg antiek Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:29

Zal wel pesten zijn... Haha! Je moet gewoon niet meer bokken op school.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 13:32

God straft onmiddellijk Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 13:36

By the way, horseless is een klasgenootje, die dus net zo illegaal bezig is als ik...
Pfff stomme school... Hoe durven ze zo'n oude netscape erop te zetten... Ach, ben al blijd at ik kan bokken Haha! Hippics is trouwens nog zieker, dus bokt valt nog mee Haha!