Er is een vraag over je TEM

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Er is een vraag over je TEM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 16:27

Hai,

Rechtsbovenin waar je gebruikersprofiel staat, zoeken, wie zijn wij etc. Daar stond zojuist: Er is een vraag over je Tem.
Ik klik erop en kom dan bij de gesloten of open tem's, maar zie geen vraag staan? Lachen

Is dit nieuw, ik kan me namelijk ook niet herinneren dat ik dit eerder gezien heb.
http://static.zoom.nl/B6D06BEB81E79A7ED ... 87A618.jpg

(Overigens heb ik de zoekfunctie gebruikt voor dit onderwerp, maar zonder resultaat)

Polly
Moderator Algemeen

Re: Er is een vraag over je TEM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:17

misschien als je op je open TEM's klikt? Dat daar een reactie staat met een vraag?
Heb het ook nog nooit gezien hoor.. roep ook maar wat

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:49

Ik zou ook even via je gebruikerspaneel naar de open/gesloten TeMs kijken, wellicht vind je daar de vraag wel terug Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:35

Dat is niet nieuw hoor, dat bestaat al een tijdje Lachen
'Er is een vraag over je TeM' verschijnt bij jou wanneer je TeM is behandeld door een mod, maar diegene hem met opzet open heeft laten staan (dus niet gesloten heeft). Soms doen we dat om nog iets meer opheldering te krijgen over bijvoorbeeld waarom je geTeMd hebt. Als het goed is heb je dus wel antwoord op je Tem maar is deze nog niet gesloten. Je kunt ook even een berichtje sturen aan de desbetreffende mod als iets je nog niet duidelijk is Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 16:48

Maar bedoel je dan dat het desbetreffende topic gesloten is of echt puur de Tem zelf?
Ik zat echt te zoeken naar een vraag, iets waar ik op moest reageren Bloos

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:59

Ah, nou, je hebt als ik het goed heb wel antwoord op je TeM gekregen..?
Ik bedoel dus dat je TeM nog niet is gesloten. Wij hebben bij het behandelen van een Temmelding altijd een paar opties; je kunt een tekstje typen om terug te sturen, en daarbij kun je een vakje aanvinken dat de TeM sluit. Dat laatste is nu dus niet gebeurd Lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 20:04

Ik had de melding gisterenavond echter ook even in beeld, maar er was geen vraag op een Tem Tong uitsteken . Dus misschien was dat ook aan de hand bij de TS Lachen .

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:20

Deze melding komt er als de mod weer een vraag aan de temmer heeft. Als bijvoorbeeld de temmelding niet helemaal duidelijk is, of de mod nog meer informatie wil hebben. In je gebruikerspaneel kun je dit dan lezen, en er ook weer op reageren.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:09

Ik had het laatst ook, maar alle TeM's waren gewoon gesloten en afgehandeld. Misschien verkeerde knop gebruikt door de Mod (ipv reactie, vraag ofzo)......

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:29

Dat is niet mogelijk. Hier is maar 1 knopje voor, is een vinkje, tem sluiten of niet. Als ie niet gesloten wordt krijg je die melding. Dus het is heel vreemd als alle tems gesloten zijn en je die melding krijgt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:31

Kan er niks aan doen....... Nagelbijten / Gniffelen Heb me rot gezocht naar "de vraag"...........

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 11:37

Dan zou een Tem dus gesloten kunnen worden zonder reactie en met reactie?
En er kan een reactie geplaatst worden zonder de Tem te sluiten?
In beiden gevallen komt de Tem onder het kopje gesloten tem te staan.

Begrijp ik dat zo goed Neonlight?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:46

Ik heb het even uitgetest. Wij kunnen dus een reactie geven, en de tem open laten staan of sluiten. Als we hem sluiten komt ie bij de gesloten meldingen in je gebruikerspaneel, als we hem open laten staan komt ie bij je open meldingen in je gebruikerspaneel.
Als je op "Er is een vraag over je TeM-melding" klikt kom je ook in je open meldingen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat in de tussentijd iemand de tem toch gesloten heeft omdat het antwoord niet meer nodig was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:47

Nee nog niet helemaal.
Een TEM kan gesloten worden met en zonder reactie : Komt in Gesloten TEM's terecht.
Een TEM kan beantwoord worden, maar niet gesloten : Blijft in Open TEM's te staan : Melding : Er is een vraag over je TEM.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 11:52

Maar als een tem gesloten is kan je er dus geen reactie meer op geven. Dus stel Maya, jij beantwoord mijn tem en sluit die, dan kan ik er geen reactie aan toevoegen?

Want die tem waar ik het over had in mijn eerste post stond niet bij open meldingen maar bij gesloten meldingen, ik kon daar nog wel een reactie opgeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 12:01

Jij kan er wel een antwoord op geven, ongeacht of hij bij gesloten of open staat. Gewoon aanvinken, en je reactie typen, en verzenden. Dan krijg je daar wel een melding van, dat het verzonden is meen ik. Hoewel je je eigen getypte tekst dan niet erbij ziet staan, zien wij hem dan wel. 'Beetje' verwarrend geef ik toe Clown

Wij als mods kunnen een gesloten TEM niet opnieuw beantwoorden / heropenen.