Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:En we kunnen moeilijk verbieden dat mensen hun persoonlijke problemen voorleggen in de hoop wat steun te hebben aan andere gebruikers met dezelfde ervaring. Maar er moet natuurlijk wel rekening worden gehouden met het feit dat Bokt voor jong en oud is, en dat inderdaad sommige dingen niet echt voor kinderogen zijn.
_rosita_ schreef:Mientjuh, vind het makkelijk gezegd dat ieder verantwoordelijk is voor zichzelf en zijn eigen teksten,uiteraard, maar de mogelijkheid om hierbij hulp te bieden in de vorem van mogelijkheden tot tekst wissen lijkt mee een goede.
Berdien schreef:Volkomen begrijpelijk, ik vraag me namelijk precies hetzelfde af. Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie die hier ook over gaat. Hoe, wat en waarom zetten mensen persoonsgevoelige informatie op het internet? Hoe doen ze het, wat zetten ze er neer en wat drijft ze dit te doen? Bokt is niet minder openbaar dan de gemiddelde online krant, dus heel Nederland kan die berichten lezen.
Bellatrix schreef:Kijk, dat jij en sommige anderen het niet prettig vinden om hele persoonlijke verhalen te lezen kan ik mij voorstellen maar dan moet je heel logisch gewoon wegklikken als je het té persoonlijk vind worden.
Bellatrix schreef:Ik heb ook pas een vrij persoonlijk topic geplaatst en ik weet best dat anderen mijn verhaal zelfs via google kunnen vinden maar ik heb niets verteld waar ik mij voor schaam of vreselijk vind als een ander dat weet. De reden dat ik het erop gezet had is gewoon omdat het mij dwarszat en ik het van mij af wilde schrijven. En natuurlijk is het fijn als je er reacties op krijgt.
Kijk, dat jij en sommige anderen het niet prettig vinden om hele persoonlijke verhalen te lezen kan ik mij voorstellen maar dan moet je heel logisch gewoon wegklikken als je het té persoonlijk vind worden.
Yamcha schreef:Dan moet je naar een lotgenotensite gaan. http://www.seksueelgeweld.nl is best een heel goede. Bokt is daar niet voor.