Ik weet niet waar ik het anders moet zeggen of aan wie het anders te vragen. Als ik een PB wil sturen dant zegt de computer: Te veel ontvangers. Ik 30x overnieuwd geprobeerd, en hij blijft het zeggen. Ik stuur hem maar naar 1 persoon.
Wat kan ik hieraan doen! Het is namelijk best belangrijk dat deze PB voor 16:00 daar is!
Ik heb dit ook al een keer gehad, ik kreeg ook teveel ontvangers te zien en een andere keer weer iets anders, het is vanzelf weggegaan
_Zsazsa_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 20:15
Te veel ontvangers, je mag een PB naar maximaal 1 ontvangers sturen!
Dat zegt ie.. Maar ik heb echt elke keer maar 1 ontvanger. Want nu kreeg ik net een pb van iemand, en dan duw ik op beantwoorden en dat kan dus niet. Dat is zeker maar 1 ontvanger.
Waarschijnlijk is het nu helemaal een puinhoop Kan je de tekst die bovenin je scherm verschijnt bij het PBen (en die er normaal niet staat) copy/pasten?
_Zsazsa_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 20:35
BartVB schreef:
Waarschijnlijk is het nu helemaal een puinhoop Kan je de tekst die bovenin je scherm verschijnt bij het PBen (en die er normaal niet staat) copy/pasten?
Dat heb ik nu de hele tijd gedaan. Het staat er in het rood boven, ik probeer het nog eens
_Zsazsa_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 20:37
Ik heb het weer geprobeerd, maar hij gooit nog steeds alles door de war. En er staat nog steeds: Te veel ontvangers, je mag een PB naar maximaal 1 ontvangers sturen