Ik vind het elke keer zo vervelend als ik in een topic een link zie staan en als ik daar vervolgens op klik, ik niet meer op het forum van Bokt zit.
Dus mij lijkt het handig als die link dan opent in een nieuw venster.
Groetjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NaNi schreef:Even [ctrl] op je toetsenbord ingedrukt houden als je op een link kliktthat'll do the trick, en dan opent je de link in een nieuw tabblad
Met [shift] volens mij open je in een echt nieuw venster.. Overigens kun je ook rechtsklikken op de link en dan [openen in nieuw venster] of [openen in nieuw tabblad] kiezen
koeky schreef:ja ik kan me daar soms ook mateloos aan ergeren..
zou vele malen helpen fijner zijn als het automatich in een ander venster komt
miss_lizje schreef:Ik gebruik altijd rechtermuisknop en dan openen in nieuw venster of tabblad.
BartVB schreef:Maar goed; je heel even verdiepen in hoe je internet browser (waar je tig uur per dag tegenaan zit te kijken) werkt en dan is het echt erg eenvoudig om die links in een nieuwe tab/venster te openen
Shadow0 schreef:Dit is niet waar - het is in geen enkele browser mogelijk dat links van een ander domein automatisch in een nieuw venster geopend worden. Het onderdrukken van nieuwe vensters is een stuk eenvoudiger.
Waves schreef:Standaard instellen dat pagina in nieuw venster opent is echt bijna bij elke website en forum normaal. Dus waarom dat tegen de "webstandaarden" in zou gaan?
Citaat:En dat "veel" mensen het vervelend zouden vinden kan ik me niet voorstellen.. dan zou het niet overal gebruikt worden.