Interessante banners...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Interessante banners...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:23

Nu is het mij al langer bekend dat de googleAds onderaan een pagina zich aanpassen aan het topic op de pagina zelf. Zo zat ik ooit in een topic waarin we GEZOND wat kilootjes wilden verliezen voor de vakantie, en onderop werd ik telkens weer gewezen op het bestaan van afvalsupplementen. Das allemaal nog tot daar aan toe Knipoog

Er loopt op het moment op LZP een interessante en soms wat heftige discussie over religies. Vrij maf om dan onderaan een ad te zien staan *zoekt u God??? www.bladiebla.nl*, en zélfs een *Cursus gesprekken voeren* toen we het even allemaal niet zo met elkaar eens waren en er hier en daar wat misverstanden ontstonden.. Dat kan ook tot redelijk komische situaties leiden, maar soms is het ook wel eens vervelend, bijvoorbeeld als ik lees over een ernstig zieke bokker of een familielid van, is het een beetje ongepast zijn om een *reïntegragie ziek personeel* banner, of zelfs een *begrafenisonderneming de vries* (is wel al een tijd geleden, sindsdien niet echt meer gezien) ad te lezen.

Ik heb het bij Nu.nl ook al regelmatig gezien, bijvoorbeeld een nieuwsbericht over hoe slecht ziggo het wel niet deed, met daarbij een ad van UPC Digitale TV, en ook eentje van een meneer die omgekomen was bij een gasexplosie waarbij een ad stond van Ditzo met die meneer van 'datzo' die finaal ontploft...

Ben ik de enige die dit opvalt?

EvelijnS

Re: Interessante banners...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:07

Het ziet er vreemd uit, maar er is weinig aan te doen.
Google Ads past zich aan, aan de woorden die op een pagina te vinden zijn. Dit gaat volledig automatisch.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:37

Nee hoor, je bent niet de enige die het opvalt Lachen Er zijn wel al eens vaker topics over geweest, over aparte advertenties bij topics.

Je kunt bij Google overigens klagen over de ads, dus als jij iets ongepast vind kun je dat gerust melden Lachen Als je op dat 'ads door Google' klikt kun je onderaan de pagina weer doorklikken, het topic ed waar het betrekking op heeft staat er als referentie bij Lachen Ik heb 1 keer geklaagd, toen stond er een Peugeot-banner bovenaan en alles liep daardoor vast. Was ook niet de enige met dat probleem. En ik heb toen vrij snel een nette reactie teruggekregen Lachen Dus ze zijn er wel serieus mee bezig Ja

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 01:14

Het is mij ook al vaker opgevallen. Maar ik doe zelf eigenlijk niks met die banners. Dus eigenlijk denk ik er niet zo bij na. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:06

Ik erger me op het moment kapot aan de IkzoekGod.nl banner die op dit moment mijn beeldscherm siert.

Doe je de deur niet open voor mensen die je proberen te bekeren, komen ze op deze manier je huis nog binnen Rolleyes

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 12:08

Jij komt uit hetzelfde topic Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:10

Nee ik kwam niet uit dat topic waar jij nu denk ik op doelt Clown Heb er wel eens gekeken Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:11

Ik erger me er ook aan, in het modellentopic, is het niets anders dan die rode banner met een smeersel voor kilos te verliezen. Of van die levensgevaarlijke pillen.....

Van mij mogen ze dat verbieden, geeft slecht maatschappelijk beeld en stimuleert gezond leven absoluut niet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:12

Ik zie ze niet.......ze staan er dus wel maar om heel eerlijk te zijn is dit dus nu de eerste keer dat ik er bewust naar kijk en ook daadwerkelijk lees wat er staat.

Kan me wel heel goed voorstellen dat bepaalde advertenties zwaar ongepast kunnen zijn ja....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:12

Ik let eigenlijk totaal niet op die banners. Al sluit ik me wel aan bij de TS. Wel lastig dat er weinig aan is te doen.

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:43

Hehe boven dit topic staat een advertentie voor hulp na trauma's. Is het zo erg ts? Clown

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 21:46

MariekeVol schreef:
Hehe boven dit topic staat een advertentie voor hulp na trauma's. Is het zo erg ts? Clown

Haha daar dacht ik ook meteen aan toen ik de banner las hihi

Maar inderdaad die "zoekt u god" banner vind ik ook erg irritant!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:55

Sommige banners zijn indd heel irritant..en slaan soms nergens op Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:58

Rock schreef:
Ik erger me op het moment kapot aan de IkzoekGod.nl banner die op dit moment mijn beeldscherm siert.

Doe je de deur niet open voor mensen die je proberen te bekeren, komen ze op deze manier je huis nog binnen Rolleyes

Ik erger me ook dood aan die reclame. Moet niks met God, zeker niet als het zo gebracht wordt.

Net als mensen die praten over hun anorexia terwijl het daar onder volstaat met banners met "wilt u afvallen?". Niet helemaal gepast lijkt me.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 23:19

MariekeVol schreef:

ROFL uhu, heb dringend hulp nodig Knipoog

Naja ik begreep al dat er niets anders op zit dan bij google te gaan klagen, petitietje opstarten dan maar? Knipoog

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:23

NaNi schreef:
Ben ik de enige die dit opvalt?

Nee, zeker niet! Maar meestal moet ik er erg om lachen! Haha!

Overigens waart er momenteel een zeer opdringerige 'zoekt u god' (oid) banner op bokt rond. Die vind ik dan wel weer rete irritant!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:30

Rock schreef:

ROFL

Hier zit er nog één die zich de schurft irriteert aan die banner.. Huilen van het lachen Ik kan veel hebben behalve mensen die mij een geloof proberen aan te smeren, die kunnen meteen opsodemieteren. Hetzelfde geldt voor banners die hier pogingen tot doen.. Het is me een doorn in het oog als ik op de boktstartpagina kom, hij staat er áltíjd namelijk.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:44

Die ik zoek god banner vind ik ook een beetje vreemd Nagelbijten / Gniffelen

Dat zulke mensen hier adverteren Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 23:45

Ja, doe dan tenminste "God zoekt je" in plaats van "Ik zoek God", want ik zoek God helemaal niet.
Nu heb ik die banner liever sowieso niet, maar vind dit nog altijd beter.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:16

Ik zou het erger vinden als god mij zocht Lachen Als 'ik hem zoek' dan kan ik me tenminste nog niet aangesproken voelen, aangezien ik hem niet zoek Lachen Als hij mij zoekt voel ik me wel aangesproken Bloos

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:24

Ik vind het gewoon eigenlijk allebei helemaal niks. Clown

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:27

haha lees de banners onder dit topic maar eens ts Haha!

psychologische hulp....

je doelen bereiken....

het is volgens de banners niet erg rooskleurig voor je hahah

irritante rotdingen zijn het

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:30

Hmm.. Voel me nu wel erg blond..

Maar vond al dat het steeds zo toevallig was dat die adds boven mijn gmail-inbos, steeds zo goed aansloten bij mijn mailtjes.

Bv hotel zoeken en ineens adds over hotels.
Of adds van goedkope vluchten, terwijl ik net vakantie heb geboekt.

En idd zelfs dieetproducten, terwijl ik even daarvoor vriendinnetje mail dat ik echt eens op mijn eten moet gaan letten :S

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 00:34

Google is watching you! Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 08:35

Ik moet altijd zo lachen als ik m'n spam leeg in m'n gmail, en er ineens een recept met ingeblikte ham (spam dus) boven staat! Haha!