Echt waar?Hmm lees het af en toe op bokt zelf maar nergens anders
AdnerB
Geplaatst: 01-11-10 15:08
als het hier op Bokt zo slecht zou gaan..waarom zijn er dan zoveel leden die iedere x weer terug komen? zal allemaal wel meevallen dus
Frozen
Nou daar ben ik het wel een beetje mee eens...als iemand heel trots ze paard laat zien,dan zijn er altijd wel meisjes die wat zoeken om het kind de grond in te trappen..en dan kan ik het vaak niet laten om dan niet te reageren.. waardoor er weer een ban op me staat te wachten
Sodeletuut
Hihi grappig ik had het ook nog nergens anders gelezen.
JuliaMaria
Kan ik me wel voorstellen en ben het er ook mee eens.
Anoniem
Geplaatst: 01-11-10 15:09
ik heb er niet zo een last van, en nouja wil je geen commentaar moet je het niet plaatsen of het er duidelijk bij zetten en niet zetten hij HAW maar ITP dat scheelt een hoop
Nou er wordt bij minste en geringste beetje kritiek of discussie meteen verwezen naar "weer zo'n Bokt topic" of iets wat daarop lijkt... Dus daarom wilde ik eigenlijk nooit lid worden. Onderhand lees ik een hele tijd mee en ben ik maar eens lid geworden toen ik met eigen oogjes zag dat het best wel meeviel!
Prima als je bokt niet leuk vind of de gebruikers niet leuk vind (vind ik ook wel eens), maar mensen persoonlijk zó afbranden.....
Fred_Kroket
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 15:25
Okee... op een paar penny reacties na vind ik het nog steeds erg meevallen hoor!! En als je het totaal niet zint dan kun je beter gaan. Het moet je net zoveel energie opleveren als dat je erin steekt.
er zijn echt hele leuke plekken op bokt maar er zijn ook minder, waar bijdehande mensen veel verpesten maar dat heb je helaas overal hier in de samenleving....
ik ben tevreden hier, al post ik veel niet omdat mensen mijn mening niet altijd leuk zullen vinden.... maar ik lees ook graag
Fred_Kroket
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 15:33
Ik moet wel eerlijk toegeven ik ben meer een lezer dan poster.... Maar ik vind er net zoals iloonaa__ heel veel leuke plekken op Bokt. En ik denk dat je niet moet vergeten dat het internet is en blijft. Hoe meer je plaatst hoe meer je plaatst over jezelf verteld hoe meer mensen van je weten en dan kun je mijns inziens ook meer gekwetst worden.
Er zijn altijd mensen die op elke slak zout leggen en bij elk verkeerd riempje een conclusie trekken... Ach ik wilde gewoon ff zeggen dat ik het echt best heel erg vind meevallen en dat we met z'n allen er een leuke plek hebben om over paarden te ouwehoeren!
soms wordt er wel heftig gereageerd op een antwoord, maar dat is ook logisch, soms staan er ook echt foute antwoorden tussen, dan mag daar best duidelijk op gereageerd worden voordat iemand een verkeerd advies gaat opvolgt
waarschijnlijk bedoelen ze dat, maar ik vind dat juist wel goed aan bokt