dit had ik zelf een tijd terug
ik kreeg toen onderstaande quote van een bokker
als eerste sla je je foto's op op je computer in een map die je terug kan vinden( dus bijvoorbeeld met de 'naam van je paard' in 'mijn afbeeldingen'.)
dan ga je naar http://www.photobucket.com
Daar moet je je even inloggen, dus een gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken die je goed kan onthouden.
als je je geregistreerd hebt, kun je je inloggen.
dat moet je dan ook doen om de foto's op photobucket te plaatsen.
om de foto's op photobucket te krijgen klik je op 'bladeren', dan kom je in de bestanden van je computer.
dan zoek je de map die je hierboven hebt gemaakt, waar je foto's in staan, en klik 1 foto aan, dan openen en hij komt in het vakje te staan.
je kunt 3 foto's per keer uploaden. (als je er 3 ge-upload hebt, komen ze in je album en kun je weer 3 nieuwe uploaden) snap je het nog?
om de foto's op bokt te krijgen moet je de img code die onder de foto staat kopieren en in je bericht die je hier in het topic wilt plakken.
als je dan op voorbeeld klikt, komt de foto als het goed is in beeld en kun je op versturen drukken.
dan kan het nog zijn dat de foto's te groot zijn om te plaatsen
dan ga je in photobucket (klik op de foto zodat hij groot in beeld komt) naar 'resize' en dan klik je op het pijltje naast preset sizes, dan het formaat: (800 x 600) dan op replace original en dan kun je hem wel plaatsen.
ik hoop dat je het snapt en anders hoor ik het wel!