Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:hmmz, veel modwerk niet perse, het hoeft niet op de huidige mods te komen. Je kan natuurlijk een paar dingen doen. Je kan de chat bijv op gezette tijden open gooien waarbij er een door bokt aangesteld persoon (boktchatmod) aanwezig is die ingrijpt wanneer nodig.
Ik denk wel dat je dezelfde regels moet hanteren als op het forum, hoewel ik daar zelf niet eens bewust bij stil sta, ik kom niet op een chat om te rellen, maar daar denken anderen ongetwijfeld anders over
Ook een mogelijkheid is een chat opzetten die continu beschikbaar is, maarja, dan loopt het natuurlijk weer uit de klauw en is de chat vrij snel weer van de baan gok ik zo.
Ik zit persoonlijk eerlijk gezegt ook niet te wachten op pennyluvvertjuh die heul veul van lieffuh paardjuhs houw... Dus meerdere rooms met bijv leeftijdsgrens o.i.d. zou een idee zijn
Mistic schreef:
x_Marr schreef:Mistic schreef:
Lijkt me niet echt een chat van bokt
Zei ik daar ook al
BartVB schreef:Groot (technisch) probleem is dat je niet wilt dat mensen onder een willekeurige naam op die chat kunnen. Dat geeft namelijk gegarandeerd problemenHelaas is dat technisch gezien niet zo heel eenvoudig te maken.
Ander ding is idd het modereren en het voorkomen van ruzies, geroddel, etc, etc. hoewel we dat voor een deel achteraf kunnen doen via (publieke?) logfiles.
Overigens gaat dit alles erg veel tijd kosten (zowel implementatie als onderhoud/beheer) en er zijn nog een hele hoop andere dingen die we eerst willen doenDaarnaast is er in de huiskamer al behoorlijk wat gelegenheid voor chats...