Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kazary schreef:Wat had je zelf in gedachte dan als maatregel?
Ik denk dat dit toch het risico is met kopen via internet. Niet alleen op bokt maar ook op bijvoorbeeld marktplaats. Ik denk dat er toch niet heel veel tegen te doen is.
Isabonny schreef:Nog mazzel dat je haar adres dan wel had. Meestal krijg je alleen maar een bankrekening en plaatsnaam waar je het geld op mag overmaken.
Ik weet niet hoeveel nieuwe leden er elke dag op Bokt bij komen, maar het zou natuurlijk een optie zijn om aan de hand van het IP adres te kijken of het nieuwe lid niet al een lid is geweest en een BAN heeft gekregen. Misschien dat er een automatische link kan worden gelegd, zodat er geen handmatige controle op elke nieuwe aanmelding hoeft te gebeuren.
Heb je het geld trouwens terug? Of ben je ook nog voor niks gereden.
d_ruiter schreef:je kan er wel aangifte van doen. Als je een naam en rek nr hebt kan je dat doorgeven. Ik weet niet of er iets mee gedaan wordt door de politie, maar als het al vaker gebeurd is en die andere mensen doen ook aangifte (het gaat telkens om dezelfde persoon) dan zal er toch wel iets aan gedaan worden.
knolle_krack schreef:Nelis ik wens je veel suc6 bij het bezoek bij haar thuis en hopelijk kun je ook mijn broek mee nemen maar daar twijfel ik niet aan..!!! verder is het gewoon stinkmodder als je opgelicht word, ik ben nu ook voor het eerste dupe geworden bij haar dan..
Opgelicht in lichten komen we op tv haha!
smokey17 schreef:Tja zie onderschrift. Gaat helaas ook niet om een misselijk bedrag.
Helaas woont zij in Belgie en ik in Groningen.
Maar ga haar binnenkort ook een bezoekje brengen met wat leuke vriendenik weet ook niet wat ik ga doen als ik haar voor me krijg....
Tja de mods hebben hun best gedaan. Echter heeft het niet mogen baten. Ze is nu gebant... maar ja wat koop ik daarvoor??
Isabonny schreef:Ik weet niet hoeveel nieuwe leden er elke dag op Bokt bij komen, maar het zou natuurlijk een optie zijn om aan de hand van het IP adres te kijken of het nieuwe lid niet al een lid is geweest en een BAN heeft gekregen. Misschien dat er een automatische link kan worden gelegd, zodat er geen handmatige controle op elke nieuwe aanmelding hoeft te gebeuren.