Afsplitsing topics bitloos van NA

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Afsplitsing topics bitloos van NA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 22:02

Hallo allen,

Ik begin mij er zo langzamerhand een beetje aan te storen dat alle topics die gaan over bitloos rijden ''gedumpt'' worden onder NA (naturals). Ten eerste hoeft bitloos rijden helemaal geen eigenschap van ''de natural'' te zijn, alleen doen veel naturals dit wel. Dit vind ik dus een duidelijk verschil. Ten tweede vind ik dat het naturals forum hierdoor wordt vertroebeld. Ik pleit er daarom voor dat de topics over bitloze optomingen gevoegd worden onder HAR en dat topics over ''hoe te beginnen met bitloos rijden'' en dergelijke gaan vallen onder RT-P.

Ik weet niet zeker of dit de gangbare weg is, maar ik wist niet hoe het anders moest. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 00:55

Ik heb dit achter de schermen even voorgelegd aan de andere mods :)

Frantic

Re: Afsplitsing topics bitloos van NA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 08:52

Goed idee, ik had een keer een vraag over beslag dat natural balance heet, hups gedumpt in NA en jawel, alleen maar nare reacties hoe ik mijn paard kon aandoen om er ijzers onder te slaan...

Zonde, want het was een oprechte vraag voor een speciaal beslag ijzer dat ons heel goed beviel.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 10:48

Beetje vreemd inderdaad.
Ik zou die onderwerpen onder harnachement en hoefverzorging gezocht hebben.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 10:55

Klopt inderdaad, zulke topics worden dan inderdaad zonder pardon in een vergeten hoekje gezet. Naturals is niet zo groot qua forum en zoals de TS zegt is bitloos lang niet iets typisch naturals. Ik zou het ook zeker een vooruitgang vinden.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 15:28

Dat lijkt me inderdaad iets om eens te bekijken, zeker nu bitloos ook gewoon 'KNHS-approved' is. ;)

Misschien nog als toevoeging daarop: het onderscheid tussen de topics die op NA en NH staan vind ik niet altijd even duidelijk/consequent. :)

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 20:24

Is er inmiddels al iets besloten? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 20:32

Voor zover het nu nog niet gebeurt, zullen de topics gewoon worden verplaatst naar het onderwerp waarin ze thuis horen. Gaat het over een vraag over het harnachement zelf, dan zal het naar [HAR] verplaatst worden; rijtechnische vragen ivm bitloos rijden worden naar [RT] verplaatst etc etc. :)