Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LimaMambo schreef:wat ik heeeeeeeeel erg graag zou willen op EA is dat er een soort koopverplichting komt..
want het word de laatste tijd steeds erger.. mensen willen iets van je kopen, je maakt je gegevens over en hun zeggen dat ze het geld overmaken... en je hoort nooit meer wat!
maar ja.. zoiets zou wel niet mogen..
Mas schreef:LimaMambo schreef:wat ik heeeeeeeeel erg graag zou willen op EA is dat er een soort koopverplichting komt..
want het word de laatste tijd steeds erger.. mensen willen iets van je kopen, je maakt je gegevens over en hun zeggen dat ze het geld overmaken... en je hoort nooit meer wat!
Als zelfs een mondelinge overeenkomst al rechtsgeldig is, dan lijkt het me dat dit helemaal het geval is wanneer het geschreven staat, ookal is het dan via internet. Op het moment dat beide partijen akkoord zijn en er gegevens zijn uitgewisseld is de koper dus van rechtswege al verplicht te kopen.
Mas schreef:Ik snap idd dat het heel veel werk is, Eline het plan is dus niet van de baan als ik het goed begrijp?
Mas schreef:LimaMambo schreef:wat ik heeeeeeeeel erg graag zou willen op EA is dat er een soort koopverplichting komt..
Als zelfs een mondelinge overeenkomst al rechtsgeldig is, dan lijkt het me dat dit helemaal het geval is wanneer het geschreven staat, ookal is het dan via internet. Op het moment dat beide partijen akkoord zijn en er gegevens zijn uitgewisseld is de koper dus van rechtswege al verplicht te kopen.
nickyu schreef:heb 1 x zelfs meegemaakt bij een wannabee setjes freek
dat ze setjes bestelde liet opsturen foto maakte in profiel zette en weer retour stuurde
Mas schreef:nickyu schreef:heb 1 x zelfs meegemaakt bij een wannabee setjes freek
dat ze setjes bestelde liet opsturen foto maakte in profiel zette en weer retour stuurde
Dat méén je niet!
Wat bestaan er toch wonderlijke mensen op deze wereld
Mas schreef:Pashon: als je een topic dubbel ziet staan mag je gewoon temmen hoorVerder ben ik met je eens dat het soms jammer is dat de topics snel omlaag zakken. Ik ben dan ook benieuwd hoe het nieuwe systeem er uit zal gaan zien...