Hoi

Dit jaar doe ik ook maar een EJP!
Het was een super jaar voor mij en Linn, waarin we veel hebben overwonnen, een echt een team zijn geworden en heel veel plezier hebben gehad
Linn is een haflinger merrie van 7 en echt een heerlijke pony

Januari
We hadden onze eerste officiële wedstrijd, waar we onze eerste winstpunt haalde in de B!
training nog voor de wedstrijd

februari
Springen doen we ook graag, ook deze maand hadden we weer een winstpunt gereden

Maart
in maart hadden we een onderlinge springwegstrijd, wel met 2 weigeringen maar ik was super tevreden!

April
de buiten wedstrijden begonnen weer, wat ik dood eng vond omdat ik bang was dat ze er van door zou gaan
Training op gras

natuurlijk was er niks aan de hand toen we op wedstrijd waren, ze was super braaf!
alleen was het heel erg uitgelopen, en niet meer actief was..
ookal had ik geen winstpunten, ik had me angst overwonnen !

Mei
de training ging gewoon veder, en deze maand ging ze een bezoek bij de hengst Bergwind W
en 2 week later was ze drachtig gescand !

Juni
de wedstrijden ging weer veder wat bijzonder goed ging! waar we 2x 1ste werden met mooie punten

Juli
ik had me opgegeven voor een BB parcours!
helaas door 3 weigeringen uitgebeld, maar ik was super trots
en op wedstrijd

Augustus
ik had ondertussen al genoeg punten voor L1, dus mijn eerste L1 wedstrijd ging super

September
deze maand hadden we niks bijzonders, we trainde gewoon lekker door

Oktober
Haar vacht begon erg in de weg te zitten, dus werd ze geschoren
en wat vond ze het heerlijk!

inmiddels was ze ook al 5 maanden drachtig, waar niks van te zien was !

November
we hadden weer een wedstrijd binnen, wat soms wat spanning geeft omdat er van bak gewisseld word. daardoor ging het ook niet zo lekker
stalgenoot had ook foto's van me gemaakt

December
een week geleden had ik weer een wedstrijd.
ik had super gereden en had er een goed gevoel bij, helaas dacht de jury er anders over..

2015 wordt hopelijk net zoon jaar!
waarin we onze eerst B parcours gaan rijden, en me laatste punten haal voor de L2
en nog meer plezier met elkaar hebben

maar eerst wachten we op een gezond veulen van linn