Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra8
Berichten: 1002
Geregistreerd: 21-11-09

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 12:36

Ik ben ook benieuwd naar recente foto's. Is hij nog hengst bij z'n nieuwe eigenaar? Ik heb je vorige topic gevolgd vond het erg interessant.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 12:54

Sandra ja hij is nog hengst en zolang hij goed hanteerbaar is zal hij dit ook blijven. De jongen die hem nu heeft is geen leek met hengsten en rijd dan ook in hengsten competities mee dus dat is hem wel toevertrouwd :)

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:08

hoe hoog is rum nu uiteindelijk geworden?

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 13:09

Ik heb geen flauw idee hoe groot hij nu is. Gok grote C.

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:18

mooi maatje! ben benieuwt naar fotos van hem, maar moet nog even geduld hebben las ik, heeft zijn baasje oid geen bokt?

lailapri

Berichten: 22139
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:23

Dustinlover schreef:
lailapri schreef:
Wat is precies de reden van de eerste kruizing? Wat is je fokdoel? Ik vraag me af of deze twee dieren elkaar gaan verbeteren. Tuurlijk zijn er wel wat puntjes die de hengst oude merrie zal verbeteren maar ik zie toch wel veel puntjes waar ik twijfel over heb, maar dat is ookweer afhankelijk van het doel.


Zoek mijn oudere berichten maar op over hem als veulen. Ik wilde graag nog 1 veulen van hem voor hij weg ging en zodoend heb ik hem met spook gedekt wat beide leuke sport pony's zijn en ik hoop in een leuk jasje. Als je het over verbeteren hebt dan kun je in heel veel topics wat gaan klagen en dan liever niet in die van mij :) Ik wil het gewoon leuk houden en de mensen die hem als veulen hebben gevolgd laten zien wat voor nakomeling hij gaat geven :)

???? Ik mag geen kritische vraag stellen en een mening geven in een open forum want dan wordt het niet meer leuk? Ik mag dus eigenlijk alleen maar al leuk lief en schattig roepen? Dat staat niet in de regels van bokt. En daarbij, hoge bomen vangen veel wind, die bonen kunnen de wind niet verjagen en wegsturen maar wel zorgen dat ze stevig genoeg zijn met een goed fundament van wortels.

Een sportpony is een ruim begrip, fok je dan op kleur, karakter en uitstraling? Is het voor een bepaalde tak, want immers wat bij de ene tak gewenst is in exterieur is bij de andere tak zeer ongewenst.

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:26

Denk niet dat dat het probleem is Lailapri, maar hier zijn al heel wat discussies over geweest, en de discussie is hier niet op zijn plek. Dus verwijst TS je naar de eerdere topic's waar jouw vragen haarfijn uitgelegd worden.

lailapri

Berichten: 22139
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:36

Ach weetje laat maar. Eerst continu iedereen zijn aandacht trekken met een paard nu ook weer terwijl er ook nog hele leuke kleintjes in staan en Als iemand dan niet eens de moeite wilt nemen een normaal antwoordt te geven en mij meteen een zeikerd vind, heb ik niet echt de behoefte om nog verder te volgen.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:41

Ik ben heel erg benieuwd wat hier uit komt!
En ook benieuwd naar hoe Rum er nu uitziet. Als 2 jarige was hij iig erg knap.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:42

Oh, je hebt met Picasso gedekt! Die heb ik ooit ook nog overwogen, mooie hengst :j

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:46

kiwiwitje schreef:
Denk niet dat dat het probleem is Lailapri, maar hier zijn al heel wat discussies over geweest, en de discussie is hier niet op zijn plek. Dus verwijst TS je naar de eerdere topic's waar jouw vragen haarfijn uitgelegd worden.

Wellicht moet ze dan eens op houden mer het steeds in de titel te zetten als ze er geen vragen over wil?
TS daagt constant uit maar komen er reacties dan is het huilen.

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 13:52

Ayasha schreef:
kiwiwitje schreef:
Denk niet dat dat het probleem is Lailapri, maar hier zijn al heel wat discussies over geweest, en de discussie is hier niet op zijn plek. Dus verwijst TS je naar de eerdere topic's waar jouw vragen haarfijn uitgelegd worden.

Wellicht moet ze dan eens op houden mer het steeds in de titel te zetten als ze er geen vragen over wil?
TS daagt constant uit maar komen er reacties dan is het huilen.

Hoe moeten volgers van Rum dan weten dat zij er een topic over maakt?
Ze geeft toch duidelijk aan dat voor vragen en dergelijke er de andere topic's zijn?
Zij mag niet ''huilen'' omdat jullie het willen weten, maar jullie hebben er ook geen respect voor dat iemand niet steeds opnieuw een discussie aan wil gaan, aangezien er toch verschil van mening blijft.
Dus voordat je gaat zeveren over het huilen van een ander, kijk eens naar jezelf. Jeetje zeg.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 14:04

Zeiken en huilen.. moet veel water drinken dan :P

Ik verwijs je alleen naar mijn andere topic als je informatie wilt staat daar haarfijn uitgelegd. En nee het hoeft niet allemaal ahh schattig en lief, maar de manier hoe jij een aanval inzet is gewoon dat je een reltopic wilt net zoals ayasha altijd in mijn topics over rum.
Spook is een goede allround sportpony met geweldige beweging en Rum gaat het vast en zeker ook leuk doen als die straks onder het zadel is.

Ach kiwi we weten wel beter hè laat ze maar lekker en gelukkig zijn er nog wel mensen die het leuk vinden om te volgen wat voor baby hij ervan gemaakt heeft.

Stef ja ik heb Picasso vorig jaar hier gehad. Had hem opgedaan bij de slager en daar hoort die toch zeer zeker niet thuis. Hoop er 2 leuke veulens van te krijgen :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:17

Zijn jouw 'volgers' seniel dat ze er steeds aan herinnerd moeten worden dat 'Rum' icm jouw boktnaam een mini x KWPN is?
Degene die hem volgen weten 1. Heus wel dat jouw boktnaam bij Rum hoort, worden 2. Vast via andere topics ook op de hoogte gebracht van nieuwe topics.

Niet de vermoorde onschuld gaan uit hangen. :) de enige die 'wacht' op een rel-topic ben jij door het steeds te vermelden. Maar daarna hang je graag de gebeten hond uit. :) dus wellicht doe ik je gewoon steeds een plezier door je dat te gunnen. Graag gedaan. :j

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:22

Bedankt dat je mij seniel noemt :j

Ben benieuwd naar recente foto's van rum rowan!
En hoe hij het gaat doen :D
Picasso van de slager gehaald? Hij is zo leuk! :o

Ayasha
Blogger

Berichten: 58014
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:27

Seniel niet maar lezen is niet je sterkste punt kennelijk. Ik vraag nl aan haar of haar volgens seniel zijn (of ze dat denkt) gezien ze het er steeds bij moet zetten. :) Uit de zin die er op volgt zie je dat ik er van uit ga dat ze dat niet zijn.

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:37

Ayasha schreef:
Zijn jouw 'volgers' seniel dat ze er steeds aan herinnerd moeten worden dat 'Rum' icm jouw boktnaam een mini x KWPN is?
Degene die hem volgen weten 1. Heus wel dat jouw boktnaam bij Rum hoort, worden 2. Vast via andere topics ook op de hoogte gebracht van nieuwe topics.

Niet de vermoorde onschuld gaan uit hangen. :) de enige die 'wacht' op een rel-topic ben jij door het steeds te vermelden. Maar daarna hang je graag de gebeten hond uit. :) dus wellicht doe ik je gewoon steeds een plezier door je dat te gunnen. Graag gedaan. :j

Wat is dat voor een domme opmerking? Dus ''dustinlover'' post niks anders dan over Rum? Haha geweldig.

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 14:39

Als ik een rel topic wilde starten had ik er wel in de titel bijgezet rel topic want de enige die komt rellen en er dan nog eens eerlijk over uit komt ben jij moet ik toegeven.

Nu weer even terug waar het topic om gaat en dat is namelijk het aftellen en uitkijken naar de veulentjes :)
Spook hoeft vanaf vandaag nog precies 2.5 maand :D


Afbeelding

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:40

Dustinlover schreef:
Zeiken en huilen.. moet veel water drinken dan :P

Ik verwijs je alleen naar mijn andere topic als je informatie wilt staat daar haarfijn uitgelegd. En nee het hoeft niet allemaal ahh schattig en lief, maar de manier hoe jij een aanval inzet is gewoon dat je een reltopic wilt net zoals ayasha altijd in mijn topics over rum.
Spook is een goede allround sportpony met geweldige beweging en Rum gaat het vast en zeker ook leuk doen als die straks onder het zadel is.

Ach kiwi we weten wel beter hè laat ze maar lekker en gelukkig zijn er nog wel mensen die het leuk vinden om te volgen wat voor baby hij ervan gemaakt heeft.

Stef ja ik heb Picasso vorig jaar hier gehad. Had hem opgedaan bij de slager en daar hoort die toch zeer zeker niet thuis. Hoop er 2 leuke veulens van te krijgen :)

Tuurlijk!
T is dat zijn maat en moment van verkoop voor mij niet helemaal handig waren.. -O-

Mariett

Berichten: 4443
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:41

kiwiwitje schreef:
Ayasha schreef:
Zijn jouw 'volgers' seniel dat ze er steeds aan herinnerd moeten worden dat 'Rum' icm jouw boktnaam een mini x KWPN is?
Degene die hem volgen weten 1. Heus wel dat jouw boktnaam bij Rum hoort, worden 2. Vast via andere topics ook op de hoogte gebracht van nieuwe topics.

Niet de vermoorde onschuld gaan uit hangen. :) de enige die 'wacht' op een rel-topic ben jij door het steeds te vermelden. Maar daarna hang je graag de gebeten hond uit. :) dus wellicht doe ik je gewoon steeds een plezier door je dat te gunnen. Graag gedaan. :j

Wat is dat voor een domme opmerking? Dus ''dustinlover'' post niks anders dan over Rum? Haha geweldig.

Het is meer dat er altijd Mini x Kwpn in de titel staat, en niet gewoon Rum's naam of iets dergelijks. Dan kan het een beetje aandachts-vragerig over komen. Daar klikken mensen namelijk sneller op.

Maarr ik volg dit topic eigenlijk gewoon omdat ik benieuwd ben naar de veulentjes! En naar de foto van Rum op het moment :) ik ben erg benieuwd!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:41

Ergens snap ik wel wat ayasha bedoelt.
Ze kan ook "Rum wordt vader" schrijven, dan weet iedereen (Rums volgers met name) wie er bedoelt wordt.
Maar het gaat altijd over "de mini x kwpn"...

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:43

LadyMadonna schreef:
Ergens snap ik wel wat ayasha bedoelt.
Ze kan ook "Rum wordt vader" schrijven, dan weet iedereen (Rums volgers met name) wie er bedoelt wordt.
Maar het gaat altijd over "de mini x kwpn"...

Maar de mensen die er zo over vallen kunnen toch ook gewoon het topic niet aan klikken?

Maargoed wat Ts zelf al zei, weer on topic!

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:02

Ik ben heel goed in lezen maar jou snerende opmerkingen tussendoor zeggen zeker al genoeg.
Dat je überhaupt al denk aan het feit seniel kunnen zijn zegt al genoeg :j goed ik ga het topic niet verpesten want dan ga ik jou achterna en daar heb ik geen zin in :j

Ik vind spook echt supergaaf, is het 1 uit die groep welshjes toen waar geen papier bij is aangevraagd of gewoon echt zo papierloos gekocht?

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 16:21

Nee spook komt oorspronkelijk van de markt af waar haar moeder een volle welsh met papier ook stond. Ze is vd zomer onder het zadel geweest en nu dragend en na het veulen word ze weer verder gereden :)

petraaken

Berichten: 44217
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Mini x KWPN word zelf vader en leuke kleurtjes verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 12:35

Moderatoropmerking:
Graag terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Zoals TS al zegt deze discussie kan en werd al besproken in andere topics.