Omdat het nu wel heel erg vordert met de dracht van mijn merrie wilde ik toch graag een topic openen.
Lang verhaal kort; Edel is een merrie van nu 8 jaar oud, ik heb haar al sinds haar geboorte bij me en heb haar zien opgroeien van veulen af aan. We hebben een enorm diepe band en kennen elkaar als geen ander en al sinds we haar hebben wilden mijn vader en ik graag een veulen. Dit hebben we nooit gedaan, tot vorige zomer onze shetlander overleed en ze alleen kwam te staan, iets wat Edel gewoon niet kan.
Dus, wij bij vrienden aangeklopt voor een nieuwe shetlander, maar zij hebben momenteel een onwijs mooie hengst staan die nog niet goedgekeurd is. Uiteindelijk hebben we toch samen besloten om deze hengst mijn merrie te dekken en nu zijn we hard op weg naar het veulen van deze combinatie.
De foto's die ik vandaag gemaakt heb:

Haar uier stelt nog niets voor, deze is alweer weken op één niveau haha.

Lijst met gokjes.
mxrthe - 9 juni - Hengst
En als laatste: Ze was 31 mei ontzettend onrustig en toen kwam ik tot de conclusie dat ze haar tien daagse draai had, in dat geval zou het veulen op tien juni moeten worden geboren, maar ik denk niet dat ze dat gaat halen

Jullie zijn natuurlijk van harte welkom om te volgen en gokjes achter te laten voor het geslacht en de datum!
Ik gok op 9 juni een hengstje.
)