Mayasfrenk schreef:Ik vind ( zo op de foto) je broertje helemaal niet raar op klarissa lijken hoor! Misschien dat het er " live" heel anders uitziet. Maar Ik vind het totaal geen storend beeld geven. Wat fijn dat jullie zo lekker aan de slag konden met dit heerlijke weer. Prachtig weer ook voor veulentjes!
Live is hij wel aan de lange kant hoor, maar voor zo 1 keer per week even recreatief touren moet het zat kunnen. Met zijn beperking is het heel belangrijk dat hij een klik en goed gevoel heeft met een paard, bij Daisy ging het prima maar daar had hij die connectie niet zo mee. Met Klarrissa zie je hem gewoon opbloeien weer, zal natuurlijk ook meehelpen dat het de dochter is van zijn paard
Qua gewicht kan het sowieso prima
@_Mars : dank je
Hier zitten we op 337 dagen dracht bij Daf en ondanks veel onrust in de nacht is er nog geen beeb, nog even doorwaken dus
Verder zijn we bezig met Noa Lynn spelenderwijs aan het zadel te laten wennen, 1x per week eventjes, pakt ze superleuk op
Speknekkie
Ondanks haar kleine formaat is ze echt een heerlijk paard om mee te werken, ze lijkt ook meer body te krijgen dan Klarrissa heeft, dus hopelijk groeit ze er nog in. Qua karakter is ze namelijk top, nuchter, werkwillig en enorm mensgericht.
Verder is ook Daisy weer knap aan het worden na het veulen vorig jaar
Heel erg aan het twijfelen of ik haar nu wel of niet laat dekken dit jaar, we zijn zo lekker aan het touren en ze leveren toch altijd weer flink in qua spieren met veulen ernaast, helemaal Daisy op de bovenlijn. Maar goed, nog ruim een maand om er goed over na te denken, ik neig zelf erg naar het lekker de wedstrijden in gaan dit jaar zodra het weer kan en volgend jaar weer verder te kijken
Hopelijk snel babynieuws aankomende week