Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Mer1980 schreef:Nee mijn merrie stond al bij de hengstenhouder en daar stond ze zo slecht dat het logisch is dat ze heeft verworpen. Heeft mij een boel centjes gekost om haar er bovenop te krijgen, afwijkende bloedwaardes, wormen, afwijkende leverwaardes, broodmager. Veel van geleerd, gaan we niet nog eens doen....
Mer1980 schreef:Mer1980 schreef:Nee mijn merrie stond al bij de hengstenhouder en daar stond ze zo slecht dat het logisch is dat ze heeft verworpen. Heeft mij een boel centjes gekost om haar er bovenop te krijgen, afwijkende bloedwaardes, wormen, afwijkende leverwaardes, broodmager. Veel van geleerd, gaan we niet nog eens doen....
Ik moet even een aanvulling geven op dit bericht. Ik wil geen namen noemen heb deze ellende achter mij gelaten, maar ik wil wel aangeven dat het NIET Gerben Dijkstra is. Daar heeft ze niet gestaan. Solo gaat helemaal niet meer ergens heen, maar heb begrepen dat er veel mensen hem hebben benaderd of dat Solo bij hem zo slecht stond, maar dat is dus niet het geval.
NibbitLotus schreef:maranadamx schreef:Super leuk! Ik volg ook even! Ik ben van plan mijn bruine KWPN merrie (Arthos R x Glendale) dit jaar door een appaloosa hengst te laten denken, dus ik ben heel benieuwd wat eruit komt.
Wat leuk dat je ook aan stippels denkt!
Heb je al een hengst op het oog?
NibbitLotus schreef:Maranadamx: Gaaf hoor, ben benieuwd! Wanneer ben je van plan te gaan proberen?
Chapeau heb ik ook nog in gedachten gehad voor Stip, uiteindelijk niet geworden maar wel toevallig.
NibbitLotus schreef:Marandam: Spannend!! We hebben in ieder geval dezelfde smaak in hengsten . Hopelijk pakt je merrie snel, ben benieuwd wat er uit gaat komen dan!
Femskie: Dat hoop ik ook, toch wel spannend altijd of het allemaal goed gaat!
Heb even in je profiel gespiekt, gave nakomeling! Jammer dat ie uit de dienst gehaald is, vond het een waanzinnige hengst toen ik hem kwam bezichtigen.
Ben benieuwd wat hun jonge hengst Dumoulin gaat doen.
NibbitLotus schreef:Marandam: Spannend!! We hebben in ieder geval dezelfde smaak in hengsten . Hopelijk pakt je merrie snel, ben benieuwd wat er uit gaat komen dan!
Heb even in je profiel gespiekt, gave nakomeling! Jammer dat ie uit de dienst gehaald is, vond het een waanzinnige hengst toen ik hem kwam bezichtigen.
femskie schreef:NibbitLotus schreef:Marandam: Spannend!! We hebben in ieder geval dezelfde smaak in hengsten . Hopelijk pakt je merrie snel, ben benieuwd wat er uit gaat komen dan!
De stippel in mijn profiel is onze pas overleden Skylger Roos, de moeder van de Yismerai nakomeling een hengstje met de naam Ravelli. Dit is hem
[ [url=m/5qdsr0.jpg]Afbeelding[/url] ]