Ach gossie, net zo'n gestrande skippiebal op foto twee die je kunt jutten op het strand. Ik hoop zo dat ze snel haar veulen krijgt, ze heeft zo'n lieve uitstraling. Ze verdient het gewoon om te mogen zorgen.
Nou, dat wordt steeds spannender! Soms gaat de tijd langzaam en soms vliegt het voorbij. Een shetlandveulentje is (imo) 1 van de schattigste wezentjes die je kan meemaken. Ik snap dus best dat jullie ernaar uitzien! Grappig ook jullie lol met de knol boswandeling met mini-pow op pootjes van mama pow.
Vind het wel knap van haar dat ze nog kan omrollen. Ennuh, weet je zeker dat er geen 2 in zitten? Mijn hemel, wat is ze rond. Als ik mini Poow was zou ik nog even blijven zitten, veel te koud buiten.
Ik zou Poow en veulie geen ongelijk geven dat ze nog heel even wacht, ik vond het veel te koud afgelopen dagen. Hopelijk blijft de temperatuur nu een beetje constant!
Zo leuk om Tim en Poow ook samen te zien. Ik weet nog maar al te goed dat we samen zwanger waren, E'tje is nu ook alweer zo groot! Gaat zo snel
Het word een echt koningsveulen! Aankomende zaterdag word er een hengstje geboren denk ik
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-24 13:53
Nou met deze kou mag ze het van mij inderdaad ook nog wel even binnen houden. Nu heb ik al wel uit voorzorg een inimini dekentje liggen, maar liever natuurlijk gewoon betere temperaturen.
Unwritten, wat leuk je hier weer eens "tegen" te komen . Wat worden de kinderen snel groot hé .
Marigold, ik vind ze inderdaad ook zo schattig .
Eestheer, een merrie mag ook . Haha nee hoor, ik ben al blij als alles goed gaat en poow en beeb gezond zijn .
Gisteren had ik het stalletje even extra dik opgestrooid ivm de kou. Eerst heeft ze echt een soort ligplek lopen platstampen enz. Maar toen ze haar draai eenmaal had gevonden lag ze elke keer als ik op de camera keek te slapen .