Nu nog even in de rust voor de druktemaker te wereld komt. Ik geef haar groot gelijk!
pmarena
Geplaatst: 16-04-24 08:42
De broedmachine geeft haar geheim nog even niet prijs. Goh een stippeltjes-Poowtje zou toch wel extreem gaaf zijn...
Belle_Siem
Geplaatst: 16-04-24 10:15
Ik durfde het niet meer te vragen. Dit topic open ik elke ochtend ook in de hoop op.....ik vind het zo spannend en ik gun Carice en de kinderen en Poow zo een gezond veulentje. Zo toch echt de kroon zijn op dit geweldig leuke gezins paardje.[/quote]
Hier precies hetzelfde Pien.
Laatst bijgewerkt door Belle_Siem op 16-04-24 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, je gaat bij geen bericht toch denken van zitten ze druk bezig bij Poow nu
Achja, het moet ook geen verplichting worden natuurlijk.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-24 12:09
Was het gisteren eerlijk gezegd gewoon vergeten omdat ik ook aan het werk was . Sinds november werk ik weer een aantal dagen per week en dan zijn mijn dagen best druk . Morgen en donderdag heb ik een vroege dus hoop dat ze mini tot het weekend sowieso binnen wil houden omdat er niet echt vervanging voor me is .
dit is stiekem wel een beetje hoe het vaak werkt. Maar hopelijk wacht ze nu gewoon op mooi weer.
imaudy
Geplaatst: 16-04-24 14:31
Maar Poow is pas 27 april uitgerekend met een uier die voller en minder vol. Het is niet vreemd als er morgen nog geen veulen is. Bij ons op stal worden ieder jaar ook een paar shet veulens geboren. Heb nog niet meegemaakt dat dat fout ging. Het is niet zo tricky als een minipaardje met volwassen maat van 75 cm.