Haha ahh, het is ook wel echt een fijn stalletje .
Rond 12u lag ze en was ze onrustig, na 15 min ging ze staan en met checken net stond ze hooi te knabbelen. Nu maar weer even lekker laten en over ongeveer een uurtje weer even kijken .
Hoe is de nacht gegaan? Hebben jullie kunnen slapen? Hoe doet Poow het ?
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-24 07:22
De walvis is nog gestrand .
Ze heeft wel veel gelegen, zwaar ademen en afwisselend plat en rechtop. Uier liep tussen 00.00 en 1u ineens terug en is daarna weer gaan vullen zonder de spleet in het midden. Tim heeft heerlijk geslapen, mijn nacht was minder goed .
Ze staat er momenteel relaxt bij en onder de camera. Ik ben nu wel thuis want moet morgen (als het rustig blijft bij Poow) werken. Vannacht blijf ik wel nog checken via de camera, en indien nodig die kant weer op. Haar uier heeft vanaf gisteravond laat de meest bizarre dingen gedaan . Van ineens heel ver leeg naar weer verder gevuld en zo nog een keer heen en weer. Om even te laten zien wat ik bedoel,
En dit was begin vd middag
Blij ei
Ze ligt/slaapt wel veel, maar daar ben ik alleen maar blij mee dat ze haar benen ook ontziet. Want ze heeft wel duidelijk moeite met lopen achter, zeker na een tijdje stilstaan of lang plat liggen loopt ze heel erg stijf.
Hoe is het met de a.s. mama, maakt ze al aanstalten of vindt ze het nu te koud?
pien_2010
Geplaatst: 16-04-24 07:51
thequeensmum schreef:
Hoe is het met de a.s. mama, maakt ze al aanstalten of vindt ze het nu te koud?
Ik durfde het niet meer te vragen. Dit topic open ik elke ochtend ook in de hoop op.....ik vind het zo spannend en ik gun Carice en de kinderen en Poow zo een gezond veulentje. Zo toch echt de kroon zijn op dit geweldig leuke gezins paardje.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-24 08:25
Beebje zit nog warm binnen, ze slaapt nogsteeds veel. Gisteravond leek ze tijdens het liggen ook weer even wat onrustig en keek ze steeds naar haar buik en elke keer wat verliggen. Maar daarna ging ze plat en in een diepe coma . Uier doet ook niks geks meer, dus denk dat ze op beter weer wacht .