Leuke update weer Hoe gaat het met Rayon zijn eet/drink probleem? Merk je daar nog iets van?
anoukwendy
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-23 20:21
Bernadth99 schreef:
Leuke update weer Hoe gaat het met Rayon zijn eet/drink probleem? Merk je daar nog iets van?
Nee helemaal niks, hij eet eigenlijk heel goed, drinken merk ik er ook niks van gelukkig. Nu zou ik zeggen dat ie gewoon is zoals alle andere veulentjes, hij is alleen wat kleiner en gok dat ie iets kleiner blijft maar misschien schiet ie straks de lucht wel in, we gaan t zien.
Ananas zit vandaag op 170 dagen en dus op de helft nog een paar lange maanden te gaan
Altijd blij om binnen te komen en te eten, had er iets meer water ingedaan, gelijk boos
Verder oefenen we vooral op geduld met beide ukkies, Rayon wacht braaf alleen in de stal tot ie naar buiten mocht
Gister was het zulk slecht weer, en aangezien Rayon gewoon in de blubber gaat liggen heb ik heb om half 7 al binnen gehaald. Het brave knulletje gaat gewoon staan eten en liggen slapen zo braaf hoe hij het allemaal doet ookal is ie alleen in de stal. Derest is slim en gaat de schuilstal in dus die kwamen pas om half 10 binnen
Verder gewoon nog wat foto’s
Rayon past echt bij iemand die wel een clyde zoekt maar geen extreem grote. Misschien haalt ie het in maar ik denk niet dat ie 185 word
anoukwendy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-24 09:17
Het is stil hier, zijn er nog volgers/meelezers? Merk dat ik wat minder gemotiveerd ben om te updaten als het zo stil is
Ananas doet het goed, voel af en toe het veulentje even schoppen, ze zit nu op 217 dagen. Ze heeft geen mega buik maar dat zal nog wel komen.
Rayon doet het ook goed, hij groeit niet mega snel maar hij is blij, rond en gezond. Hij groeit evenveel centimeters als Lucky ongeveer dus gok dat het wel goed zit. Hoefsmid was er gister en die was heel tevreden over zn benen
Foto’s zijn door een vriendin gemaakt, had graag ook foto’s van Lucky gehad maar we hebben veel andere dingen gedaan dus kwam er niet van.
Hier ook nog aan het volgen hoor. Ze zien er maar goed uit. Ik vind het dan altijd wel leuk om ze zo lekker ongepoetst in hun eigen wereldje te zien. Lekker "gewoon". Fijn dat het ook goed gaat met Rayon. Dat is wel mooi na alle zorgen.