Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
EmptyWords schreef:Idunn blijft leuk.
Ik ben benieuwd naar de whitehead, ik vin d dat ook een erg gaaf paard
Fijn dat er geen idunn veulen komt volgend jaar, ooit wil ik daar een leuke ruin van (of hengst, ook goed)... aangezien ik er geen geld voor heb volgend jaar
Cheytjuh schreef:EmptyWords schreef:Idunn blijft leuk.
Ik ben benieuwd naar de whitehead, ik vin d dat ook een erg gaaf paard
Fijn dat er geen idunn veulen komt volgend jaar, ooit wil ik daar een leuke ruin van (of hengst, ook goed)... aangezien ik er geen geld voor heb volgend jaar
Haha, nee we gaan nu eerst lekker dat sportpredikaat erop rijden en de IBOP volgend jaar. En dan zien we dan wel weer (Zal tegen die tijd wel vragen welke hengst je erop wil dan )
Ja, de Whitehead is gaaf, ik hoop dat hij zijn springtalenten gaan meegeven aangezien Kaelynn absoluut geen springtalent lijkt te hebben (Maakt haar natuurlijk niet minder leuk ! )
Cheytjuh schreef:@Emptywords : Ooooooh, dat komt goed dan Dat zijn ook mijn voorkeuren !
@MiccaMaaike : Wat leuk ! Mooi bloed ook, zat je ook al in het gelderse paarden topic ? Ook erg gezelig !
Cheytjuh schreef:@Pallatin : Wat leuk ! Zoveel Chablis nakomelingen zijn er niet, hoe is die van jou in het werk ? Ben ik altijd wel benieuwd naar
En als ik dan ook stil ga staan bij hoe kort Idunn en ik eigenlijk een combinatie zijn (3 maanden) en hoe ver we eigenlijk al zijn gekomen, dan kan ik alleen maar dankbaar zijn voor de ontwikkeling die we hebben gemaakt samen
[ Afbeelding ]
Mijn knappe vriendin
Cheytjuh schreef:@Barbet : Wat leuk !!! Waar kende je haar van ? Ze is zeker prachtig en daarbij ook nog eens ontzettend lief