Super bedankt allemaal
Ik was zelf niet bij de bevalling, voor het laatst 1 uur vannachr gekeken en toen weggeroepen voor werk. Ze had ook geen voortekenen moet ik zeggen naast een vol uier, stond lekker rustig dus kon wel.
Daarna belletje van de stalhouder om 7 uur, beeb was er al, en opgedroogd aan het drinken.Dus heeeeel snel naar stal gereden, nageboorte zat er nog aan en deze dame keek me aan
Op Funny haar verjaardag dus , een mooi cadeau voor ons beiden. Helaas voelde Funny zich absoluut niet goed en vorderde de nageboorte niet. Dus dierenarts geweest om infuus te doen (vorig jaar ook dus maar direct aan het infuus gegaan, ook omdat we niet precies wisten hoe lang ze al aan de nageboorte stond)
Gelukkig kwam hierop de nageboorte er snel af, Funny is de hele middag nog slecht geweest, koliekerig en echt niet happy. Gelukkig geen verhoging. Vanavond was ze aanzienlijk opgeknapt en kon ik zelf dan ook opgelucht zijn. Tijd om te gaan genieten, komende dagen Funny goed in de gaten houden op eventuele verhoging, maar hopelijk gaat het nu allemaal goed.
Paar foto's van het prachtige meisje, nog zonder naam. Wel al een heel lijstje, morgen maar definitief de knoop doorhakken.
Funny is een gelukkige moeder
En uiteraard de standaard stalkers achter de box op wacht, zo mooi om te zien altijd
Qua aftekeningen echt een kopietje van Rosamunde, maar qua bouw heel anders ! Zo benieuwd hoe deze dame zich gaat ontwikkelen de komende tijd !!!
Erg gezegend veulenseizoen zover, op naar de laatste en dan genieten van hopelijk 3 gezonde veulens in de weide deze zomer