En wat hebben jullie een prachtige boerderij zeg! Ik dacht gelijk, 't is net alsof ik bijn vrienden van ons op 't erf kijk, maar zag toen dat je in Hengelo woont, dus dat verklaart veel. (zij zitten in De Lutte )
Rocamor
Geplaatst: 11-03-21 11:23
Cheytjuh schreef:
@Twinkle : Ja he Ik had gezegd dit jaar geen opfokplekje reserveren maar zucht
Ik zeg de twee voorbenen ook wit verven en een slurfje er aan en dan past het volledig in mijn collectie .
Cheytjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-21 13:52
Estera schreef:
Ik zeg de twee voorbenen ook wit verven en een slurfje er aan en dan past het volledig in mijn collectie .
nou we gaan zo het lijkt zeker terugdekken dus ik zal je bestelling doorgeven aan Daf
Coloured
Geplaatst: 12-03-21 14:14
Ze is echt super knap! Heerlijk veulen!
Cheytjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-21 08:30
Dank je wel coloured !
Inmiddels hebben we Rosa het halstertje ook om onder toezicht buiten, ze is het er niet helemaal mee eens, maar het is alweer snel goedgemaakt met knuffelen
Daf is zo trots
Altijd nieuwsgierig aan het kijken wat we aan het doen zijn
Het is alleen echt prutweer geweest om ze een beetje leuk buiten te hebben, wel elke dag even geweest maar Daf is er al snel klaar mee. Hopelijk snel wat beter
Verder worden de halfzusjes Klarrissa (links op de foto) en Noa Lynn ook steeds closer, Noa wordt een stuk breder ineens, ik hou er van
En zelf na een weekje vakantie ook weer lekker aan het touren met Daisy, genieten
Prachtige foto's en Daf en haar veulentje zijn zo mooi
Cheytjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-21 08:24
Barbet schreef:
Prachtige foto's en Daf en haar veulentje zijn zo mooi
Zeker ! Het is een heerlijk stel samen
Inmiddels zijn we uit alle hengstenkeuzes dit jaar en over 2 weken brengen we 4 dames naar de hengstenhouder, duimen op een voorspoedig dekseizoen
Kaelynn en Funny groeien qua buik ook de laatste weken, die 2 zijn zo prachtig samen, Funny mag waarschijnlijk nog een jaartje langer blijven na overleg met de eigenaar, volgens mij vindt ze dat helemaal niet erg
En natuurlijk Rosaspam !!
Heerlijk buffeltje wordt ze al
Nog 10 dagen thuis slapen en dan voor de andere 2 dames lekker weer de caravan in , nu met beter weer
Voor de 2e keer heb je gewoon weer mijn droom/grote wens gefokt (gelderse palomino merrie met bles). Gefeliciteerd! Gelukkig gaat het met mama en kind weer goed.