Ben zo trots op mijn (niet meer zo) kleine mannetje, hij is in die paar maandjes (alweer bijna 7) een echt macho veulen geworden, hij is zo stoer en toch ook nog zo lief. Hij knuffelt graag maar is ook wel een doerak een echt hengstveulen wil alles even tussen zijn tandjes hebben gehad van telefoons tot een sleutelbos en halsters zijn helemaal leuk. Maar boos kan ik nooit lang blijven, hij kan ook zo ontschuldig kijken.
En wat groeit hij hard, hij is nu al 5 cm groter dan zijn moeder, wat gaat het toch snel. Van mij had ie best nog wel wat langer mijn baby mogen blijven, maar ja kleine veulens worden groot.
Verder zal ik de foto's voor zich laten spreken, hier een paar van mijn favorite foto's van dag 1 tot nu.
Nog maar een paar uurtjes oud en je had mijn hart al verroverd kleine hartendief

Mijn vader en zus vonden je ook meteen leuk, je was nog wel wat verlegen maar toch nieuwschierig genoeg om even kennis te komen maken

Je ging al snel van verlegen hummel naar ontdekkings reiziger

En de andere pony's pesten vind je helemaal leuk.

Maar knuffelen doe je ook graag

Dat krabben heb je dus van je mama

De eerste fotoshoot was je nog wat verlegen
[KS-ITP] El Macho (v. In de ban van Pjotr)
Maar bij de tweede was je al een echt bink
[KS-ITP] Macho's tweede fotoshoot (ft. Vlekkie en Mini)
En toen was je ineens groot, wat vliegt de tijd

En het filmpje wat ik van je maakte, nog steeds zo aandoenlijk, kijk er bijna elke dag wel een keertje naar
https://youtu.be/e8-zERiyrHk
Er zijn no go veel meer foto's die ik zou willen laten zien maar ik ga het nu even hierbij laten.
Macho is opgegeven voor de bokt veulen verkiezing, voor de lol, hij zal niet het meest populaire veulen op bokt zijn maar voor mij is er niet 1 die ik liever in mijn wei heb staan dan mijn knappe Macho.
Bedankt voor je bezoek aan Macho's topic, een reactie is altijd leuk.