[H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 15:05

Het enige jammere is wat ik vind dat ik graag een topic aan wilde maken, maar dan met alle foto's. Maar dat ga ik nu niet meer doen daar is het te lang geleden voor :( ;)

Knudd

Berichten: 1564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 18:05

Je kan alsnog een topic maken, leuk juist! :D
Ik heb Anouk ook recentelijk een pb gestuurd met het verzoek om de foto's op de website te plaatsen.

Als door stukje ze nog geen tijd heeft gehad, is een korte update wel prettig. Na het plaatsen van de fotos in het topic hebben we tot nu toe eigenlijk niks meer vernomen van haar.

Erg jammer, de foto's zijn zeker mooi :)

Femke_Tweety

Berichten: 12028
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 12:17

JenW schreef:
Het enige jammere is wat ik vind dat ik graag een topic aan wilde maken, maar dan met alle foto's. Maar dat ga ik nu niet meer doen daar is het te lang geleden voor :( ;)



Ik zou het wel leuk vinden om alsnog een topic te zien.


Overigens snap ik het wel, ik heb uiteindelijk een topic gemaakt voordat alle foto's er waren.
Omdat ik van mezelf weet dat het risico er anders inzit dat ik geen topic meer maak.


Maar er zijn supergave foto's gemaakt, en ik vind het jammer om die niet te laten zien!
Voor mezelf en voor de fotografen.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78605
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:31

Zo denk ik er ook over, zit al weken te popelen om een topic te maken, of eigenlijk al sinds de dag van de meeting. En als echte vrouw ben ik natuurlijk super ongeduldig. :))

Knudd

Berichten: 1564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 15:39

Ik vind dat jullie gewoon een topic moeten openen hoor dames :D *\o/*

CookieMel

Berichten: 68
Geregistreerd: 05-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:41

Ja gewoon lekker doen krijgt iedereen weer een herfst gevoel van :D!

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 21:32

Jaaaaa alsnog doen hoor! :D

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:41

Hoi allemaal,
Als jaarlijkse 'traditie' gooi ik op nieuwjaarsdag altijd alle topics weg van het afgelopen jaar die ik niet meer hoef te volgen. Nu was ik wegens persoonlijke redenen al een tijd niet meer (ingelogd) op Bokt geweest en had dus veel om bij te lezen. Zo ook in dit topic en twee pb berichten van jullie en ik schrok me rot!!!!! Ik ben inderdaad vergeten om jullie foto's in die website te zetten!! :oo :(
Ik was de link toen kwijt om in te loggen en dacht nog 'daar moet ik naar informeren'.... Ik vind het heel rot om te lezen dat jullie er zo op hebben gewacht en dat sommigen er zelfs geen topic door aangemaakt hadden. Hopelijk hebben jullie nu alsnog iets aan de foto's... Excuses dat het zo (lang) moest lopen.
Nog steeds heb ik die link naar de site niet, ik wil ze er best in zetten als iemand mij de inlog opnieuw stuurt. Tot die tijd heb ik ze hier even snel ingezet voor jullie:
http://mbx.cm/t/7qljR
Geen goed begin van dit jaar.... -O- :oo

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78605
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:16

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ze zijn prachtig! Op de een of andere manier kan ik er eentje niet opslaan, foto 20 (IMG_6938.jpg). Laat ik dat net nu 1 van de mooiste vinden. :+

Over die site:

Knudd schreef:
http://fotomeetingheumensoord.weebly.com/

Oké toch maar via weebly, gaat ook heb ik gezien :D Willen alle aanwezige fotografen mij hun mailadres toesturen? Dan kan ik jullie toevoegen en kunnen jullie na de meeting de foto's op de site plaatsen :j

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:58

Neonlight schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ze zijn prachtig! Op de een of andere manier kan ik er eentje niet opslaan, foto 20 (IMG_6938.jpg). Laat ik dat net nu 1 van de mooiste vinden. :+

Over die site:

Knudd schreef:
http://fotomeetingheumensoord.weebly.com/

Oké toch maar via weebly, gaat ook heb ik gezien :D Willen alle aanwezige fotografen mij hun mailadres toesturen? Dan kan ik jullie toevoegen en kunnen jullie na de meeting de foto's op de site plaatsen :j


Bedankt! :o Ik zal die foto straks in de hoofdmap plaatsen, misschien kan je hem dan wel downloaden :)
Ja ik heb de link naar die website wel, maar niet de inlog om er foto's in te kunnen plaatsen oid :o

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78605
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:07

Daar kan Knudd dus voor zorgen. :)

Knudd

Berichten: 1564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H] Herfst Honden, Heumensoord Nijmegen, 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 13:22

Als het goed is heb je opnieuw de uitnodiging van mij ontvangen Anoek :j Fijn dat we alsnog de foto's mochten ontvangen! :D