[H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

[H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 23:43

Het lijkt me leuk eens een poging te doen om een fotomeeting te organiseren. Heb het nog nooit eerder gedaan, maar het lijkt me wel erg leuk.

Wat: Honden (eventueel baas en hond)

Waar: Heumensoord, Nijmegen.
Dit is een natuurgebied bij Nijmegen met een flink stuk losloopgebied. Het is een gebied met bos, gras en duinachtige stukken. Ook is er een zandkuil waar een natuurspeeltuin is ingericht. Dit biedt veel leuke plekken om foto's te maken. Het is alleen wel een populair bos en het is losloopgebied. Houdt er dus rekening mee dat er loslopende honden door je shoot heen kunnen lopen en je honden af kunnen leiden! Meld je hond alleen aan als hij tegen onverwachts bezoek kan! Ik zal voor die tijd nog wat locatie foto's maken, op dit moment heb ik die niet.

Wanneer: Zondag 11 september.

Het weer: Bij slecht weer of té heet weer gaat de meeting niet door en wordt verplaatst naar 25 september. Ik zal hier zelf de beslissing over nemen uiterlijk 1 dag van tevoren.

Foto's: Fotograven leveren per model 5 foto's nabewerkt op web formaat met logo binnen 3 weken na de meeting. Modellen krijgen de mogelijkheid om de foto's op groot formaat digitaal na te bestellen. De gebruikersvoorwaarden en tarieven bepalen de fotograven zelf. Bij het leveren van de 5 foto's wordt een duidelijk overzicht van voorwaarden en kosten door de fotograven meegestuurd.

Bij genoeg animo zou ik de dag graag opsplitsen in een ochtend en een middag sessie. Modellen worden dan ingedeeld in de ochtend en middag sessie. Ik probeer dan een mooi passend schema te maken.

Ik zat te denken aan 5 honden per sessie en 5 tot 10 fotograven per sessie (we fotograferen in teams van maximaal 2).
Fotograven kunnen mee doen op volgorde van aanmelding, hierbij hanteren we bij een te groot animo een reservelijst. Bij een te groot animo aan modellen worden de modellen door mij, in overleg met de fotograven, gekozen. Ik zal hierin altijd een passende oplossing proberen te vinden, maar soms is het helaas pindakaas. Niet gekozen modellen komen op de reservelijst op volgorde van aanmelding.

Ik houd mij het recht voor om mensen te weigeren.

Aanmelden kan door een reactie te plaatsen. Geef daarbij de volgende informatie:

Fotograven: Naam; ervaring/niveau; link naar portfolio.
Modellen: Naam; Naam hond; ras; voorkeur ochtend of middag; maximaal 2 foto's van de hond.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 17-06-16 00:13, in het totaal 3 keer bewerkt

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 23:43

Ik zou graag eigenlijk proberen een beetje van twee walletjes te snoepen :+ . Ik zou namelijk graag in de ene sessie mijn hond meenemen en in de andere sessie fotograaf zijn. Ik snap dat dit wat ongebruikelijk is. Mocht een fotograaf hetzelfde idee hebben kunnen we afwisselen, of als een fotograaf bijvoorbeeld alleen een dagdeel mee kan doen hoor ik dit graag. Als het uiteindelijk niet mogelijk blijkt, houd ik het bij fotograaf zijn, of probeer ik iemand te regelen die Duke "hanteert". Voor nu zet ik me dus even in beide lijsten.

Citaat:
Graag niet de lijst quoten! Ik zorg ervoor dat de lijst steeds geupdate wordt!

Fotograven: Naam; ervaring niveau; link naar portfolio.
1. Shiloh; Beginner+ ; Bokt Picture of the week
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Reserves:


Modellen: Naam; naam hond; ras; voorkeur ochtend of middag; 2 foto's van de hond.
1.Shiloh; Duke; Hollandse herder; Geen voorkeur; Foto1, Foto2
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

LisaDubbe
Berichten: 75
Geregistreerd: 31-01-13
Woonplaats: Nijmegen

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 18:36

Leuk! Ik wil wel meedoen als fotograaf! Mijn naam is Lisa en heb wel al ervaring met o.a. paarden, maar wil meer ervaring op doen in het fotograferen van honden. https://www.facebook.com/Lisa-Dubbe-Pho ... 050183666/ dit is de link naar mijn Facebook pagina waar wat foto's op staan.

Zelf heb ik ook een puppy van bijna 15 weken. Als er bijvoorbeeld een tekort is aan honden zou ik (of een gezinslid) eventueel mee kunnen doen aan een andere sessie. Zijn naam is Guus en is een Nova Scotia Duck Tolling Retriever zelf heb ik geen voorkeur voor ochtend of middag!

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 12:22

Leuk! Wel een beetje ver weg nog... Voor een ongeduldig type als ik wordt mijn geduld wel op de proef gesteld haha :+ Kan ik er lekker lang naar uit kijken
Naam; Maxime Willemsen
ervaring/niveau; Fotografeer nu ongeveer een jaar serieus, dus nog wel beginner
link naar portfolio: Staan in mijn onderschrift, meld me nu aan via telefoon en die vindt dat allemaal even lastig haha.

Ohhh Lisa een Toller <3
Bij een vorige meeting heeft dit ras echt mijn hart gestolen haha. En Shiloh alleen maar leuk toch! Mocht het nodig zijn wil ik wel met je afwisselen, dan neem ik Lily (Franse bull van Nog geen jaar dan) of mijn hond (Jack russel) mee!

LisaDubbe
Berichten: 75
Geregistreerd: 31-01-13
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:23

oeps! Zie net dat ik vergeten ben foto's van Guus toe te voegen! bij deze:

Afbeelding
Afbeelding

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:26

Modellen:
Naam; Nicky
Naam hond; Benno
ras; Vuilnisbak(Of Rotebterrier :P )
voorkeur middag;

Afbeelding

Afbeelding

De enige die ik op het moment op de Pc heb.

LisaDubbe
Berichten: 75
Geregistreerd: 31-01-13
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 20:30

neem aan dat het niet meer doorgaat?

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:36

Daar lijkt het wel op.. Aangezien er verder nooit meer gereageerd is ook niet door TS?

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 08:41

Jammer :(

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 09:13

Oeps. Ik ben dit een beetje vergeten :+

Echt heel veel animo was er ook niet.

Als er nog wel geintresseerden zijn kunnen we een nieuwe poging doen voor Oktober?

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:35

mij lijkt het nog steeds erg leuk!

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:15

Nicky91 schreef:
mij lijkt het nog steeds erg leuk!


Mij ook :)

LisaDubbe
Berichten: 75
Geregistreerd: 31-01-13
Woonplaats: Nijmegen

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 18:51

Mij ook

linda2008

Berichten: 4262
Geregistreerd: 30-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 00:03

Gaat deze meeting nog door?
Ik heb wel 3 knappe modellen die mee willen :j
(En ik zou het een enorme uitdaging voor de fotograven vinden om ze alle 3 op een foto te krijgen :o )
Het gaat om een 5 jarige chihuahua, een 2 jarige amerikaanse stafford (van die twee staat een duidelijkere foto in mijn profiel) en een chihuahua pup van 18 weken.

Afbeelding

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 00:04

De eerst genoemde datum is een beetje te kortdag.

Ik kom morgen even met een paar suggesties voor eind september/oktober voor de geïnteresseerden hier. Als we tot een datum zijn gekomen maak ik even een vers topic.

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 00:22


x_Anne_x

Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 08:42

Als het misschien nog doorgaat zou ik mij willen melden met mijn labrador pup van 13 weken Afbeelding

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 08:48

Van de maand oktober kan ik alleen de 1e en 8e niet, verder heb ik niks gepland staan! Wel heb ik voorkeur voor de middag, ivm hondentrainingen die in de ochtend in het weekend zijn. :) En dat het voor mij iets verder rijden is(Zuidholland, onder Rotterdam) Dus ik zou eventueel iemand op kunnen halen...

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:20

Shiloh schreef:
De eerst genoemde datum is een beetje te kortdag.

Ik kom morgen even met een paar suggesties voor eind september/oktober voor de geïnteresseerden hier. Als we tot een datum zijn gekomen maak ik even een vers topic.



Je kan toch ook vragen of een modje de datum in de titel/openingspost wil aanpassen? :j Hoef je geen nieuw topic aan te maken :D

LisaDubbe
Berichten: 75
Geregistreerd: 31-01-13
Woonplaats: Nijmegen

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:15

Ik blijf nog steeds geïnteresseerd dus mij en mijn hondje van alweer bijna een half jaar kun je op de lijst laten staan!

Eefsel2109

Berichten: 1111
Geregistreerd: 24-04-15

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 22:18

Ik zou ook wel geïnteresseerd zijn, 11 september is wel te kort dag inderdaad, maar voor oktober oid heb ik zeker interesse :)

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 01:09


Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: [H] Honden, Heumensoord Nijmegen, 11 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:43

Wordt er nog een beslissing genomen ergens aankomende dagen? :) Ik zou het erg leuk vinden als deze meeting doorgaat, maar het prettigste is wel een datum in oktober.

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-16 11:02

Sorry, wat onverwachte bijkomstigheden en zorgen (incl. zieke hond :( ) zorgde ervoor dat ik even niet rustig naar de agenda kon kijken. Quote het even en zet je naam achter de data die je kunt. Datum waarop de meeste kunnen wordt het.

Hierbij wat voorstel dagen:

24 september: Shiloh
25 september: Shiloh
2 oktober: Shiloh
9 oktober: Shiloh
15 oktober: Shiloh
22 oktober: Shiloh
23 oktober: Shiloh

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:17

Shiloh schreef:
Sorry, wat onverwachte bijkomstigheden en zorgen (incl. zieke hond :( ) zorgde ervoor dat ik even niet rustig naar de agenda kon kijken. Quote het even en zet je naam achter de data die je kunt. Datum waarop de meeste kunnen wordt het.

Hierbij wat voorstel dagen:

24 september: Shiloh - Nicky(alleen middag)
25 september: Shiloh
2 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
9 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
15 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)
22 oktober: Shiloh
23 oktober: Shiloh - Nicky(alleen middag)


Het is alleen niet mijn hond(van mijn tante), dus wanneer er meerdere datums bekend zijn kan ik 100% zeker zeggen welke datums ik mee kan.